beantwoord

kan niet inloggen op mijn ns


ik kan niet in mijn ns en moet mn e ticket downloaden ik heb zelf geen printer dus moet t via de bibliotheek doen en heb echt haast
icon

Beste antwoord door Iris NS 15 mei 2017, 19:31

Ik snap niet helemaal hoe je dit bedoelt, maar ik ben heel blij dat ze je bij de telecom winkel hebben kunnen helpen om naar je persoonlijke pagina met e-tickets te gaan 🙂 Fijne reis alvast!
Bekijk origineel

10 reacties

Ik snap niet helemaal hoe je dit bedoelt, maar ik ben heel blij dat ze je bij de telecom winkel hebben kunnen helpen om naar je persoonlijke pagina met e-tickets te gaan 🙂 Fijne reis alvast!
Nee op mijn na .nl consument , heb t ondertussen via mobiel gedownload en ergens bij een telecom winkel hebben ze het voor mij geregeld met m'n mobieltje
Goedemiddag johanna jacoba,

Welkom op het NS Serviceforum :)
Bedoel je dat je via de e-mail niet naar je persoonlijke pagina kan gaan?
Misschien handig als er een indicatie gegeven wordt wanneer NS verwacht de storing opgelost te hebben..
Reputatie 7
Je kunt het best bellen met 030-7515155
Is er een storing ofzo pffffff heb m'n e tickit nodig
Hoe moet dat dan bij t kruidvat of HEMA? En doen ze dat in Enschede ook dan
Ik moet m eerst downloaden
wat is dit voor shit antwoord? hebben jullie ook een virus uitbraak?
Reputatie 7
Buiten de bibliotheek, heb je bij de kruidvat en de HEMA vaak ook een printgelegenheid. Succes;)

Reageer