beantwoord

Kan niet inloggen op Mijn NS

• 24 januari 2018
  • 1 reactie
  • 110 Bekeken

Ik probeer nu anderhalf week in te loggen op Mijn NS. Ik krijg elke keer dezelfde foutmelding:

'Er is een fout opgetreden
We kunnen u door een technisch probleem op dit moment geen toegang geven tot Mijn NS, probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice.'

Ik ben op zee, kan geen Twitter, Facebook ofzo gebruiken.
Ben deze kant op gestuurd.

Kunnen jullie mij helpen om in te loggen?
Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Arnold NS 24 januari 2018, 16:44

Hallo grunnsim en welkom op het NS Forum!

Het is mogelijk om de klantenservice hiernaar te laten kijken via Twitter (NS_online) en Facebook , maar ook via chat, telefoon en brief. Ik zou er ook zelf naar kunnen kijken, maar de kans bestaat dat het wat langer duurt voordat het afgehandeld is, omdat ik afhankelijk ben van het reageren op tijden dat ik werk. Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken en dan vervolgens 'stuur privébericht'. In alle gevallen dien je je e-mailadres, voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode en huisnummer mee te sturen zodat we meteen de gegevens erbij kunnen pakken.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo grunnsim en welkom op het NS Forum!

Het is mogelijk om de klantenservice hiernaar te laten kijken via Twitter (NS_online) en Facebook , maar ook via chat, telefoon en brief. Ik zou er ook zelf naar kunnen kijken, maar de kans bestaat dat het wat langer duurt voordat het afgehandeld is, omdat ik afhankelijk ben van het reageren op tijden dat ik werk. Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken en dan vervolgens 'stuur privébericht'. In alle gevallen dien je je e-mailadres, voorletters, achternaam, geboortedatum, postcode en huisnummer mee te sturen zodat we meteen de gegevens erbij kunnen pakken.

Reageer