beantwoord

kan niet inloggen op mijn ns

• 3 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 97 Bekeken

Ik probeer in te loggen op mijn ns dat lukt niet nieuw wachtwoord aangevraagd en ik krijg geen mail om het wachtwoord te veranderen .
IK kan dus nog niet zien wat er met mijn pas mankeert want op geen enkel automaat kan ik opwaderen want mijn pas wordt niet gelezen.
En ik heb nog 19 dagen dat mijn pas verloopt en ik ga er vanuit dat ik zelf een nieuwe pas moet aanvragen ipv dat ik automatisch een nieuwe krijg.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 3 oktober 2019, 12:29

Goedemiddag Ikweetniet en welkom bij de NS Community!

Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze Klantenservice. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven). Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er precies aan de hand is!
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag Ikweetniet en welkom bij de NS Community!

Je kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze Klantenservice. We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie rechtsboven). Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er precies aan de hand is!
Bedankt voor de reactie.Ik zal op 1 van de manieren die je mij adviseert contact op nemen met de klantenservice.

Reageer