beantwoord

Kan niet naar startpagina Mijn NS door Technische storing

  • 27 november 2019
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

Als ik ingelogd ben krijg ik de pagina om de activeringscode in te voeren, echter is dit al gebeurt.

Als ik dan naar de startpagina van Mijn NS wil dan krijg ik deze tekst op mijn scherm:

Er is een fout opgetreden

We kunnen u door een technisch probleem op dit moment geen toegang geven tot Mijn NS, probeer het later nog eens of neem contact op met de klantenservice.   Hoe nu verder te handelen?
icon

Beste antwoord door Emma NS 27 november 2019, 21:47

Beste The Friar, welkom bij onze Community!

Dit is bijzonder irritant, echter een vaker voorkomend fenomeen. Je kunt het beste onze klantenservice even vragen je account te verwijderen. Over 24 uur kun je dan een nieuwe account aanmaken! Op die manier kun je het proces opnieuw doorlopen en ik denk dat daarmee het probleem is opgelost. 

Bekijk origineel

1 reactie

Beste The Friar, welkom bij onze Community!

Dit is bijzonder irritant, echter een vaker voorkomend fenomeen. Je kunt het beste onze klantenservice even vragen je account te verwijderen. Over 24 uur kun je dan een nieuwe account aanmaken! Op die manier kun je het proces opnieuw doorlopen en ik denk dat daarmee het probleem is opgelost. 

Reageer