beantwoord

Kan niet upgraden

• 15 juni 2017
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Graag wil ik mijn NS Weekend Vrij gaan upgraden, maar blijkbaar kan ik me helaas niet inloggen in Mijn NS. Vandaag zou de laatste dag kunnen zijn, anders vrees ik dat ik weer met een maand moet gaan wachten. Ik vraag mij af tot wanneer de storing gaat duren?
icon

Beste antwoord door Brantasdelta 15 juni 2017, 17:59

Goed nieuws de webshop doet het weer! Een uur geleden was dat niet mogelijk. @Thom mijn abonnement gaat de 25e van de maand in. Volgens de NS kan ik 10 dagen van te voren gaan wijzigen. Anders moet ik echt met een maand wachten als dat niet ging lukken. Maar bedankt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Er lijkt wat storing te zijn. Als je door een storing wordt benadeeld, is er altijd een oplossing bij Klantenservice. Er is geen aanleiding te denken dat u een maand zult moeten wachten.
Reputatie 7
Welke foutmelding krijg je nu nog? Als je een screenshot zou kunnen maken, dan ga ik dit even uitvragen.
Goed nieuws de webshop doet het weer! Een uur geleden was dat niet mogelijk. @Thom mijn abonnement gaat de 25e van de maand in. Volgens de NS kan ik 10 dagen van te voren gaan wijzigen. Anders moet ik echt met een maand wachten als dat niet ging lukken. Maar bedankt!

Reageer