beantwoord

Kan ns kaart niet koppelen aan mijn ns

• 9 oktober 2015
  • 13 reacties
  • 229 Bekeken

Als ik probeeer mijn ovkaart te koppelen aan mijn ns krijg ik de melding dat het emailadres onbekend is, niethetzelfde als waarmee ik ingelogd heb op mijn ns om die aan mijn kaart te koppelen . Emailadres ingevuld....emailadres onbekend niet gelijkaan die van het inloggen op mijn ns. Terwijl dit wel zo is
Het kan op dit email adres maar dan moet ik naar hetstation en mijn kaart voor de lezer houden en gaan naar"mijn bestellingen" om de code te activeren. Ik ga met de auto naar het station, naar de automaat maar bij mijn bestellingen staat alleen een keuzedag.
Ben ik eerst dagen bezig geweest om op mijn ns in te kunnen loggen krijg je dit weer.
Help, ikwordhier niet goed van!
icon

Beste antwoord door LauraR NS 10 oktober 2015, 12:05

Kun je mij anders even een privébericht sturen met je inloggegevens en NAW-gegevens? Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en vervolgens te kiezen voor 'Stuur bericht'.
Bekijk origineel

13 reacties

Als ik probeeer mijn ovkaart te koppelen aan mijn ns krijg ik de melding dat het emailadres onbekend is, niethetzelfde als waarmee ik ingelogd heb op mijn ns om die aan mijn kaart te koppelen . Emailadres ingevuld....emailadres onbekend niet gelijkaan die van het inloggen op mijn ns. Terwijl dit wel zo is
Het kan op dit email adres maar dan moet ik naar hetstation en mijn kaart voor de lezer houden en gaan naar"mijn bestellingen" om de code te activeren. Ik ga met de auto naar het station, naar de automaat maar bij mijn bestellingen staat alleen een keuzedag.
Ben ik eerst dagen bezig geweest om op mijn ns in te kunnen loggen krijg je dit weer.
Help, ikwordhier niet goed van!

Hallo Kees! Tip, nadat je deze melding krijgt.. Zou je dan alsnog op "verder" willen klikken? Wellicht heeft dit effect. Ik lees wel of dit bij jou heeft geholpen!
Ik heb verder gezocht maar helaas niets gevonden. Nog even ingelogd op mijn NS met mijn "onbekende mailadres' van de NS'. die doet het nog steeds goed..
Dat zoiets zo moeilijk kan zijn.
Ik heb verder gezocht maar helaas niets gevonden. Nog even ingelogd op mijn NS met mijn "onbekende mailadres' van de NS'. die doet het nog steeds goed..
Dat zoiets zo moeilijk kan zijn.

Ai vervelend, dan wil ik je verzoeken contact te zoeken met onze telefonische klantenservice (030-751 51 55) zij kunnen namelijk dit voor uitzoeken en met een oplossing komen.
Ga ik doen. Bedankt.
Heb net gebld. Het antwoord kwam snel: deze stap ovrlaan en direct naar stap 2.
En wat zie je dan? U heeft geen code. En zo draaien we rondjes.
Het is me niet gegund.
Kees, het is me niet helemaal duidelijk of je het volgende advies van mijn collega al hebt opgevolgd:

Tip, nadat je deze melding krijgt.. Zou je dan alsnog op "verder" willen klikken? Wellicht heeft dit effect. Ik lees wel of dit bij jou heeft geholpen!

Als klanten na de melding nog een keer op 'verder' klikken nadat deze melding in beeld komt, dan wordt de kaartservice alsnog aangevraagd.
Een een uurje geleden 2 keer gebeld toen heeft iemand voor mij ingelogd ...Ik weer naar het station. Er was een melding.opgehaald. Ik weer naar huis en wachten op de mail .code ontvangen
Code ingevuld. Kaartnummer ingevuld.....kaartnummer niet goed. Niet te geloven!
Kun je mij anders even een privébericht sturen met je inloggegevens en NAW-gegevens? Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en vervolgens te kiezen voor 'Stuur bericht'.
Wat zijn NAW gegevens ?
NAW-gegevens zijn je Naam, Adres en Woonplaats.

Wij zijn niet de enige met deze postcode
Ik heb je persoonsgegevens even verwijderd aangezien iedereen ze nu kan lezen. Zou je misschien per privébericht ook je inloggegevens kunnen sturen? Als je op mijn naam (LauraR NS) klikt, kom je op een pagina terecht waar je vervolgens op 'Stuur bericht' kunt klikken.

Je kunt zelf ook nog even proberen om de kaart te koppelen door onderstaande code (hoofdlettergevoelig) te kopiëren en te plakken in het invoerveld op de Mijn NS-pagina:

BtJPFk
Ik zie nu op Mijn NS MIJN REISHISTORISCH.
Dit is een historisch moment.
Ben jij die historische vrouw die dtgedaan heeft?

Reageer