beantwoord

Kan online gegevens niet inzien

• 13 december 2015
  • 11 reacties
  • 193 Bekeken

Ik kan al een maand lang online alle drie de ov chipkaart gegevens niet inzien. Ik krijg van de gemeente reiskosten vergoed maar omdat ik niks kan laten zien gaan ze niet over tot betaling. Heb voordeel uren abonnement en kids vrij en ov met 40%korting Dit is zo irritant
icon

Beste antwoord door Iris NS 13 december 2015, 17:30

Vervelend dat dit gebeurt hollyhobby. Mocht geen van de kaarten verlopen zijn, dan raad ik je aan deze situatie bij onze klantenservice voor te leggen. We zijn 24/7 telefonisch (030 751 51 55) en via Twitter (@NS_online) bereikbaar. Overigens is er op dit moment een storing bij het inzien van de reisgegevens. Hopelijk wordt dit z.s.m. opgelost.
Bekijk origineel

11 reacties

Badge +3
Een bekend probleem is dat de reishistorie in Mijn NS niet werkt als er nog een verlopen of geblokkeerde OV-chipkaart aan de account gekoppeld is. Als dat in uw geval ook zo is, dan kunt u deze verwijderen bij "Mijn producten".

Als dit het probleem niet oplost, dan kunnen we u alleen helpen als u meer informatie geeft. Welke gegevens probeert u precies in te zien? Waar en op welke manier probeert u dat? Wat gebeurt er en wat zou er volgens u moeten gebeuren? Ziet u een foutmelding? Zo ja, welke?

Wist u dat u ook op www.ov-chipkaart.nl een account kunt aanmaken om uw reishistorie in te zien? U ziet dan ook gegevens van reizen bij andere vervoerders dan NS.
Zit allemaal betaald abonnement op
Zegt bij alle kaarten geen gegevens beschikbaar
Ik log in en klik dan de kaart nr s. Aan. Zowel trein reis als van deur tot deur hoor ik hetzelfde.
Zit allemaal betaald abonnement op

Het gaat fout als een van de kaarten verlopen is. Dat heeft helemaal niets te maken met een abonnement dat erop staat.
Vervelend dat dit gebeurt hollyhobby. Mocht geen van de kaarten verlopen zijn, dan raad ik je aan deze situatie bij onze klantenservice voor te leggen. We zijn 24/7 telefonisch (030 751 51 55) en via Twitter (@NS_online) bereikbaar. Overigens is er op dit moment een storing bij het inzien van de reisgegevens. Hopelijk wordt dit z.s.m. opgelost.
Ik hoop het. Sta 150 euro in de min door al het voorschieten. Geen kerst voor ons.
Holly, dat is erg vervelend. Ik hoop dat het probleem inmiddels opgelost is, en je alles weer kunt inzien. Zo niet, mail mij dan even via forum@ns.nl, dan ga ik met spoed je gegevens doorzetten.
nee nog niet al 5 weken niet kan ik de schade bij jullie verhalen kan niks declareren en sta rood
Holly, wil je mij via forum@ns.nl even een e-mail sturen? Als je dan aangeeft sinds wanneer je dit probeert, en printscreens meestuurt, dan ga ik het laten uitzoeken en informeer ik je.
Holly, ik heb nog geen bericht van je ontvangen. Hopelijk is het inmiddels gelukt?

Reageer