beantwoord

Kan reisgegevens niet inzien

• 19 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

Ik probeer mijn reisgegevens te bekijken voor mijn persoonlijke NS-kaart (ja, is gekoppeld), maar krijg geen gegevens te zien. Bij 'Mijn reishistorie - trein' krijg ik de melding: "Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens."

Bij deur tot deur wordt er niks getoond, terwijl ik wel degelijk met de trein heb gereisd de afgelopen maanden.

En nu?
icon

Beste antwoord door Leny NS 19 oktober 2015, 12:55

L.Holtjer, welkom op het forum. Is er toevallig ook een andere OV-chipkaart gekoppeld die al verlopen is? Zo ja, dan moet deze kaart eerst uit je MijnNS account verwijderd worden. Daarna zou je je reisgegevens weer in kunnen zien. Zo niet, wil je dan even naar 'mijn producten' gaan. En op 'aanvragen inzien reisgegevens' klikken? Laat maar even weten of het is gelukt. Ik heb je vraag verplaatst naar 'Overige producten'.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge
L.Holtjer, welkom op het forum. Is er toevallig ook een andere OV-chipkaart gekoppeld die al verlopen is? Zo ja, dan moet deze kaart eerst uit je MijnNS account verwijderd worden. Daarna zou je je reisgegevens weer in kunnen zien. Zo niet, wil je dan even naar 'mijn producten' gaan. En op 'aanvragen inzien reisgegevens' klikken? Laat maar even weten of het is gelukt. Ik heb je vraag verplaatst naar 'Overige producten'.
Er stond inderdaad nog een oude kaart in. Verwijderd en nu alles zichtbaar. Dank!

Reageer