Kan reishistorie niet inzien. | NS Community
beantwoord

Kan reishistorie niet inzien.

  • 14 April 2022
  • 22 reacties
  • 1382 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Goedenavond,

 

Ik kan zoals in de toptictitel staat omschreven geen reishistorie inzien. Ik moet de kosten declareren voor mijn werk, en voor zover ik weet kon ik in het verleden wel de historie inzien. Nu is dat echter niet meer het geval. Het staat wel aangevinkt, het zou mogelijk moeten zijn, echter wordt er helemaal niets weergegeven in de lijst.

 

Is er een storing of iets dergelijks momenteel?

 

 

icon

Beste antwoord door JurgenH 14 April 2022, 18:11

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Ik begreep dat er inderdaad (weer) een storing is. Ik kan het zelf nu ook niet inzien.

Voor nu dus even afwachten tot alles weer werkt. 

Ik begreep dat er inderdaad (weer) een storing is. Ik kan het zelf nu ook niet inzien.

Voor nu dus even afwachten tot alles weer werkt. 

Ah, stress voor niks dus. Al een jaar niet naar gekeken en nu ik checkte was het er niet, dus ik vreesde het ergste. Dank voor de reactie!

Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice en die vertelde ook dat er een storing was. Is er al bekend wanneer deze is opgelost? Ik heb een kwartaaloverzicht nodig. 

Via de OV Chipkaart kon ik mijn reishistorie overigens wel inzien. 

En facturen van OV Fiets staan in Mijn Ns.

Ik ben net ingecheckt en weer uitgecheckt (ruim half uur geleden al) voor een reis en die is ook niet zichtbaar in de Mijn NS app. Niet in het kopje incheck/uitcheck en ook niet bij reishistorie. Bij controle bleek de check in gewoon correct te zijn.

Vermoed dat er weer een storing is.

Ik kan helaas ook reishistorie niet inzien. Blijkbaar is er al langer een storing, maar lees verder niks op de website hierover. Hopelijk informeert NS haar klanten even hoe lang dit gaat duren / wanneer dit is opgelost.

Ik kan mijn reishistorie niet inzien, ik moet nog declaratie indienen bij mijn werk, en nu heb ik geen bewijs.

Reputatie 7
Badge +1

Er is helaas een storing waardoor de reishistorie niet meer wordt getoond in Mijn NS.

Je zou kunnen proberen of je de informatie voor declaratie kunt ophalen bij OV-Chipkaart zelf.

Ik kan reishistorie alweer niet inzien. Is er alweer een storing? 

Reputatie 7
Badge +1

Ik kan reishistorie alweer niet inzien. Is er alweer een storing? 

Nee er is niet alweer een storing. De storing duurt nu al weer een behoorlijk aantal dagen. NS is gewoon niet in staat om dit soort simpele dingen op orde te krijgen. U zal helaas nog wat langer moeten wachten.

Gisteren gebeld; storing. Hopelijk snel opgelost ...

En weer werkt de app niet!!! Hoe is het toch mogelijk dat de NS er geen bal aan doet om dit eens en vooral tijd op orde te krijgen. Zelfs op de site kan je de reishistorie niet inzien. 

Ik weet zelf ook even niet waarom dit zo lang duurt. Ik vind het erg spijtig. Sorry!

Reputatie 7
Badge +1

Blijkbaar het nieuwe standaard woord spijtig. De vorige maand was het balen enz enz. Jullie zijn monopolist en dat is momenteel echt de enige reden dat jullie overleven volgens mij. Indien er daadwerkelijk concurrentie was geweest, hadden jullie de vele problemen in de afgelopen maand niet overleefd. 

 

De directie zou ook wel eens een keer sorry kunnen zeggen, maar die zien we alleen voorbij komen als er iets te vieren valt.

Reputatie 7
Badge +2

De storing lijkt ondertussen zich ook nog uit te breiden: ik zie nu helemaal niets meer in Mijn NS. Niet alleen geen reizen, maar ook de OV-fietsritten die er eerder nog wel zichtbaar waren zijn nu niet meer te zien.

Reputatie 4

Je broek zakt af van de NS competities mbt the digital world. Te idioot voor woorden dat men niet in staat is om een digitaal platform te ontwikkelen en te operationaliseren. Customer experience is dramatisch en dan druk ik me op z’n Rutte’s politiek correct uit. Ruim 35 jaar klant van de NS, maar klantgerichtheid is een totale farce. 

Reputatie 7
Badge +1

Je broek zakt af van de NS competities mbt the digital world. Te idioot voor woorden dat men niet in staat is om een digitaal platform te ontwikkelen en te operationaliseren. Customer experience is dramatisch en dan druk ik me op z’n Rutte’s politiek correct uit. Ruim 35 jaar klant van de NS, maar klantgerichtheid is een totale farce. 

Ik neem aan dat je NS competenties ipv competities bedoelt

Er is helaas een storing waardoor de reishistorie niet meer wordt getoond in Mijn NS.

Je zou kunnen proberen of je de informatie voor declaratie kunt ophalen bij OV-Chipkaart zelf.

Dat gaat niet werken, je ziet daar geen bedragen. Echt enorm frustrerend weer allemaal

Reputatie 4

Incompetentie lijkt mij de root cause van dit alsmaar terugkerende probleem…

Aan excuses geen gebrek, al zijn klanten daar niet mee geholpen. Indien NS klanten een keuze/alternatieven zouden hebben, dan zouden dit soort problemen anders worden aangepakt. Blijkbaar heeft NS IT andere prioriteiten, een andere verklaring heb ik niet.

Er is helaas een storing waardoor de reishistorie niet meer wordt getoond in Mijn NS.

Je zou kunnen proberen of je de informatie voor declaratie kunt ophalen bij OV-Chipkaart zelf.

Dat gaat niet werken, je ziet daar geen bedragen. Echt enorm frustrerend weer allemaal

Vreemd, ik zie wel bedragen en de pdf-download geeft duidelijk aan dat deze voldoet aan de eisen van de Belastingdienst. Net netjes mijn declaratie ingediend voor werk. 

Ik zou dit gewoon als tijdelijke oplossing gebruiken totdat de reishistorie in MijnNS weer werkt. 

Reputatie 7
Badge +3

Reis je op saldo of op rekening (NS Flex)?  Bij reizen op saldo zie je wel bedragen bij OV-chipkaart.nl en bij reizen op rekening/NS Flex zie je daar geen bedragen. 

Reputatie 4

Je broek zakt af van de NS competities mbt the digital world. Te idioot voor woorden dat men niet in staat is om een digitaal platform te ontwikkelen en te operationaliseren. Customer experience is dramatisch en dan druk ik me op z’n Rutte’s politiek correct uit. Ruim 35 jaar klant van de NS, maar klantgerichtheid is een totale farce. 

Ik neem aan dat je NS competenties ipv competities bedoelt

Absoluut Henk, automatische spelling op een “smart”phone. Niet smart genoeg om met machine learning context aware spellingcontrole te doen ;-)

Reageer