beantwoord

Kan zakelijk account niet toevoegen in NS App

  • 10 mei 2019
  • 3 reacties
  • 131 Bekeken

  • iPhone X, geüpdatet
  • NS App verwijderd en geïnstalleerd
  • Inloggen op beide accounts via browser werkt wel
Ik heb een consumenten account die prima werkt in de NS app, maar ik wil ook mijn business card en dus zakelijke account toevoegen. Het toevoegen van het account geeft geen resultaat (er gebeurt niets) en als ik uitlog met het consumenten account en probeer in te loggen met het zakelijke account krijg ik de foutmelding [Oeps; Er is iets mis gegaan. Probeer het later opnieuw.]

Help?
icon

Beste antwoord door Danny NS 10 mei 2019, 20:57

Hoi pimplemp en welkom bij de NS Community!

Zeer raar dat dit je niet lukt! Het kan zijn dat er iets niet goed staat in je account en dat de zakelijke klantenservice hier met je naar moet kijken.
Je kan contact met onze zakelijke klantenservice opnemen via: Facebook, Twitter, of telefonisch op het nummer: 030 300 11 11.
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi pimplemp en welkom bij de NS Community!

Zeer raar dat dit je niet lukt! Het kan zijn dat er iets niet goed staat in je account en dat de zakelijke klantenservice hier met je naar moet kijken.
Je kan contact met onze zakelijke klantenservice opnemen via: Facebook, Twitter, of telefonisch op het nummer: 030 300 11 11.
Badge +3
Er is een verschil in Mijn NS voor consumenten en zakelijk:

https://login.ns.nl (consumenten)
ns.nl/mijnnszakelijk/login (zakelijk)

Via de NS app app kan je alleen als consument inloggen geloof ik.

Via de NS app app kan je alleen als consument inloggen geloof ik.


Ik heb net even voor je gekeken, dit is mogelijk. 😁

Reageer