beantwoord

Keuzedagen inzien Mijn NS

• 13 februari 2019
  • 9 reacties
  • 3770 Bekeken

Reputatie 1
Ik moet vanavond naar Den Haag en wilde nagaan of ik nog een keuzedag had. Ik heb een kortingskaart van NS 2e klas met eerste klas keuzedagen. Soms is het plezierig eerste klas te nemen. Ik wilde thuis op mijn NS app nagaan of ik nog een keuzedag had. Ik kon deze info niet vinden. Bleef mij niets anders over dan op het station bij de kaartenautomaat vast te stellen of er nog een keuzedag beschikbaar was. Ik kan vrijwel alle reisinformatie via mijn NS inzien, maar dit kennelijk niet. Let wel het was niet mijn bedoeling om tegelijk in te checken. Klopt dit of heb ik iets verkeerd gedaan. Marius
icon

Beste antwoord door Emma NS 13 februari 2019, 20:11

Hallo Marius M., welkom bij de NS Community!

Wat vreemd dat je je Keuzedagen niet in kunt zien. Weet je zeker dat je het juiste OV-chipkaartnummer heb gekoppeld aan je Mijn NS account? Daar kan het namelijk aan liggen. Zou je dit even willen controleren?

Misschien is het ook een goed idee om even contact op te nemen met onze Klantenservice, dan kom je in ieder geval te weten hoeveel Keuzedagen je nog over hebt! :)

P.S. Ik heb de titel van jouw topic aangepast, zo vergroot ik de vindbaarheid!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U heeft niet iets verkeerd gedaan maar mogelijk wel iets over het hoofd gezien. Ga naar www.ns.nl en dan naar Mijn NS. Log in en zoek uw abonnement op onder Mijn producten. Dan staat er ' Gekoppeld aan dit product'. Kies dan voor Keuzedagen --> Inzien.

U krijgt dan iets vergelijkbaars als dit, uiteraard niet hetzelfde.

Hallo Marius M., welkom bij de NS Community!

Wat vreemd dat je je Keuzedagen niet in kunt zien. Weet je zeker dat je het juiste OV-chipkaartnummer heb gekoppeld aan je Mijn NS account? Daar kan het namelijk aan liggen. Zou je dit even willen controleren?

Misschien is het ook een goed idee om even contact op te nemen met onze Klantenservice, dan kom je in ieder geval te weten hoeveel Keuzedagen je nog over hebt! :)

P.S. Ik heb de titel van jouw topic aangepast, zo vergroot ik de vindbaarheid!

Keuze dagen inzien.

De NS heeft zijn site mijn ns veranderd. Je krijgt steeds hwet zelfde verhaaltje te horen van NS.

Ga naar www.ns.nl en dan naar Mijn NS. Log in en zoek uw abonnement op onder Mijn producten. Dan staat er ' Gekoppeld aan dit product'. Kies dan voor Keuzedagen --> Inzien. Zo werkte het vroeger ja, nu bij de nieuwe site krijg je bij inzien: ingangsdatum, geldig T/M prijs enz.  Nergens is te zien welke dagen je nog hebt. Met NS al paar keer gechat, maar de medenwewerkers weten het ook niet, doen heel verbaast dat het niet meer kan, je krijgt zelf de vraag “kon U dat eerst wel dan?'’ Ik bedoel maar!!!!!!

Dat is niet handig! Als dit inderdaad veranderd is, dan verzorg ik graag een nieuwe instructie. Ik zal er eens achteraan of ik kan zien hoe dit in elkaar steekt. Ik heb zelf geen Keuzedagen, dus kan ik er nu niet zo makkelijk naar kijken. Ik kom erop terug.

Reputatie 2

Klopt. Ik had laatst hetzelfde probleem. Zoeken en zoeken op een vernieuwde 'mijn ns', maar geen keuzedagen te zien. Niet alles wat 'mooi' is, is een verbetering blijkbaar... Je zou denken dat zo'n site deugdelijk getest wordt.

Ik kon via google gelukkig de oude site nog vinden. Daar kon ik alle info vinden.

Cassanda,

Kun je het oude adres niet op deze site zetten.

Badge +3

Als je vanuit je Mijn NS Startpagina klikt op Reishistorie (deur tot deur) kom je als het goed is in de oude omgeving.

Een eventuele foutmelding over een ontbrekende kaart kan je negeren. Als je vanaf daar naar Mijn producten gaat (of eventueel Mijn Bestellingen), staat het er dan wel bij?

Of rechtstreeks, naar https://www.ns.nl/selfservice/producten (kies daar eventueel Toon op te halen producten of volg de instructies van @Thom hierboven..

Dit is een bekend probleem (in ieder geval die foutmelding bij deur tot deur) en zou opgelost moeten zijn zodra de hele site in het ‘nieuwe jasje’ gegoten is.

Ik heb helaas geen antwoord gehad van de betreffende afdeling, dus heb nu een andere benaderd. Zodra ik antwoord heb, kom ik er uiteraard op terug.

Ik heb inmiddels een antwoord van de afdeling die hier verantwoordelijk voor is. Ze geven me aan dat het inderdaad wat onduidelijk was en dat ze dit net voor kerst hebben aangepast. Dit is op de volgende manier duidelijk gemaakt:

Reageer