beantwoord

Keuzedagen Voordeelurenabonnement aanvragen in Mijn NS

• 24 november 2015
  • 3 reacties
  • 347 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Staat wel op de site. Ik klik ik op bestellen, en kom dan in mijn NS bij het schermpje abonnement aanpassen of uitbreiden. En daar staat ie niet bij. Wat doe ik verkeerd?
icon

Beste antwoord door Bart NS 25 november 2015, 11:24

Het aanvragen van Keuzedagen kan inderdaad via Mijn Producten en vervolgens kun je de add-on Keuzedagen toevoegen. Mocht het inderdaad niet lukken kun je contact opnemen met de klantenservice, daar is de aanvraag vast zo gepiept.
Bekijk origineel

3 reacties

Het aanvragen van Keuzedagen kan inderdaad via Mijn Producten en vervolgens kun je de add-on Keuzedagen toevoegen. Mocht het inderdaad niet lukken kun je contact opnemen met de klantenservice, daar is de aanvraag vast zo gepiept.

Bij de klantenservice krijg ik Eva. Daar stel ik de vraag en krijg inderdaad het antwoord dat ik al verwachtte. Maar helaas: wat ik ook probeer, ik krijg mijn keuzedagen niet toegevoegd
aan mijn voordeelurenabonnement. De optie keuzedagen verschijnt gewoonweg niet bij "mijn producten" - "abonnenment wijzigen - uitbreiden".
Reputatie 7
Badge +4
Het lijkt me wijs even contact op te nemen met Klantenservice: 030 7515155, lokaal tarief en ze zijn er elke dag 24 uur. Bart gaf dit ook al aan. Eva is een tekstcomputer en geen chattend mens.

Reageer