koppelen

• 9 oktober 2017
  • 3 reacties
  • 89 Bekeken

ik wil de kaart van mijn partner koppelen aan mijn account omdat deze 20-10-2017 verloopt.
het lukt niet, ik krijg bericht U moet de koppelcode invoeren, maar ik krijg geen code, 2 X gebeld en iedere keer ander advies, maar het lukt nog steeds niet

3 reacties

Hallo januschi, welkom op het NS Serviceforum!

Het koppelen van een OV-chipkaart heeft geen invloed op het krijgen van een eventuele vervangende kaart wanneer de oude verloopt. Als je een abonnement bij ons hebt, gebeurt dit automatisch (mits we een pasfoto bekend hebben).

Wat betreft de koppelcode, deze wordt over het algemeen per post verstuurd, waar dus een dag of twee overheen gaat voordat je die in je bezit hebt. Wij kunnen de brief die verzonden wordt echter wel vrij snel inzien nadat je die hebt aangevraagd, dus als je wil, kan ik even een kijkje voor je nemen. Stuur me daarvoor een privébericht met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres. Een privébericht kun je sturen door op mijn naam te klikken, en dan via de knop 'Stuur bericht'.
Hai het is uiteindelijk via 7pogingen via de site en twee telefoontjes bedankt voor de moeite
Bedankt voor de update, fijn om te lezen dat het toch nog is gelukt! 🙂

Reageer