beantwoord

koppelen chipkaart aan ns-account mislukt

  • 19 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Krijg de foutmelding dat het koppelen van kaart aan ns-account is mislukt en ik het later nog eens moet proberen. Dit doe ik al dagen, maar zonder succes. Ik denk dat het probleem is dat mijn emailadres veranderd is. Mijn oude emailadres is geblokkeerd. Ik heb de klantenservice benaderd via chat, maar die vertelde wat ik al wist... ik doe alle stappen goed. Waar kan ik terecht voor technische hulp? Er is duidelijk iets mis in hun computersysteem, niet bij mij.
icon

Beste antwoord door Janou NS 23 oktober 2015, 16:58

Ik heb met Margareth65 contact gehad via privéberichten en na een aantal handelingen die ik voor haar in het systeem heb verwerkt kon ze vandaag haar Ov-chipkaart koppelen in MijnNS.
Bekijk origineel

3 reacties

Krijg de foutmelding dat het koppelen van kaart aan ns-account is mislukt en ik het later nog eens moet proberen. Dit doe ik al dagen, maar zonder succes. Ik denk dat het probleem is dat mijn emailadres veranderd is. Mijn oude emailadres is geblokkeerd. Ik heb de klantenservice benaderd via chat, maar die vertelde wat ik al wist... ik doe alle stappen goed. Waar kan ik terecht voor technische hulp? Er is duidelijk iets mis in hun computersysteem, niet bij mij.

Hallo Margareth en welkom op het NS forum! Vervelend om te lezen dat het koppelen van je Ov-chipkaart op Mijn NS niet lukt. Ik wil je daarom vragen of je mij een privébericht kan sturen met je NAW gegevens en emailadres. Dan help ik je daar verder. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op "Stuur bericht".
Ik heb met Margareth65 contact gehad via privéberichten en na een aantal handelingen die ik voor haar in het systeem heb verwerkt kon ze vandaag haar Ov-chipkaart koppelen in MijnNS.
Super bedankt Janou!

Reageer