beantwoord

koppelen van je ov-chipkaart

• 16 oktober 2015
  • 2 reacties
  • 145 Bekeken

Beste NS,

Via de NS heb ik een code aangevraagd om mijn OV-chipkaart te koppelen en zo alle gegevens op mijn OV-chipkaart te bekijken van zowel de treinen als andere vervoersmiddelen. Als ik de kaartservicecode invul geeft de site aan dat ik die kaart heb gekoppeld. Dit is echter onjuist en dit is niet gebeurd. Wat zou ik nu moeten doen om dit wel voor elkaar te krijgen?

Met vriendelijke groet,

G.Lindeboom
icon

Beste antwoord door Thom 16 oktober 2015, 19:00

Als u de reizen van alle vervoersmiddelen wilt inzien, heeft u een account nodig van ov-chipkaart. Bij NS ziet u alleen de reizen van NS. Als de kaartservicecode is geaccepteerd, kunt u inloggen in Mijn NS en dan naar de reishistorie gaan.

Voor ov-chipkaart moet u apart toegang vragen. Het overzicht is daar wel meer compleet.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als u de reizen van alle vervoersmiddelen wilt inzien, heeft u een account nodig van ov-chipkaart. Bij NS ziet u alleen de reizen van NS. Als de kaartservicecode is geaccepteerd, kunt u inloggen in Mijn NS en dan naar de reishistorie gaan.

Voor ov-chipkaart moet u apart toegang vragen. Het overzicht is daar wel meer compleet.
Reputatie 4
Badge
Er zijn twee manieren om uw reizen te bekijken. De één is via Mijn OV-Chipkaart (https://www.ov-chipkaart.nl/klantenservice/vragen-en-antwoorden/mijn-ovchipkaart.htm) en de ander via Mijn NS. Ziet u wel de reizen via NS?

Reageer