beantwoord

koppeling app ipad en telefoon

• 14 november 2019
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Hoe komt het dat de app op mijn apple telefoon en de app op mijn iPad niet synchroon lopen? Ik kan een gekochte ticket wel zien op de iPad maar niet op mijn telefoon. Deze toestellen zijn gekoppeld maar de ns app werkt niet goed. Wat te doen.  

icon

Beste antwoord door Robert B 14 november 2019, 22:30

Welkom bij de NS Community!

E-tickets laden op een apparaat is inderdaad (nog) niet gesynchroniseerd met een of andere account.

Dus als je het ook op je telefoon wilt hebben, open de bevestigingsmail op je telefoon en doe nogmaals precies hetzelfde als wat je al op je tablet gedaan hebt (importeren in NS app).

Of neem je tablet mee om te reizen… en poortjes te openen als je die toevallig tegenkomt  :joy: Zolang je de blokjescode kunt tonen bij controle zit je goed.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

E-tickets laden op een apparaat is inderdaad (nog) niet gesynchroniseerd met een of andere account.

Dus als je het ook op je telefoon wilt hebben, open de bevestigingsmail op je telefoon en doe nogmaals precies hetzelfde als wat je al op je tablet gedaan hebt (importeren in NS app).

Of neem je tablet mee om te reizen… en poortjes te openen als je die toevallig tegenkomt  :joy: Zolang je de blokjescode kunt tonen bij controle zit je goed.

Reageer