beantwoord

koppeling kaart/account

• 22 juni 2017
  • 7 reacties
  • 335 Bekeken

Ha,
Het staat zo makkelijk in de vernieuwingsbrief: koppel uw kaart aan uw account en bla bla. Maar ik zie nergens op mijn account de mogelijkheid om mijn nieuwe kaart aan deze account te koppelen. Moet ik er zelf een kettinkje tussen spannen?
Thijs
icon

Beste antwoord door Thomas NS 22 juni 2017, 21:50

Hallo Thijs en welkom op het NS Serviceforum.

Een kettinkje spannen is niet nodig. Als je inlogt staat er links een optie: 'OV-chipkaart toevoegen'. Dan kun je het kaartnummer invoeren, waardoor je de OV-chipkaart koppelt aan jouw account. De laatste tijd zijn hier wat problemen mee geweest i.v.m. een storing, maar als het goed is, is het weer mogelijk.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Een kettinkje spannen is niet nodig. Als je inlogt staat er links een optie: 'OV-chipkaart toevoegen'. Dan kun je het kaartnummer invoeren, waardoor je de OV-chipkaart koppelt aan jouw account. De laatste tijd zijn hier wat problemen mee geweest i.v.m. een storing, maar als het goed is, is het weer mogelijk.
Badge +3
Zou er ongeveer zo uit moeten zien (zie bijlage):
Het werkt, bedankt thomas,

Hi,

Ik probeer in Mijn NS mijn kaart te koppelen, maar krijg de foutmelding dat dat op dit moment niet mogelijk is. Ik wil morgen graag reizen met een e-ticket die ik moet toevoegen aan mijn app, maar zonder koppeling met de kaart is dat niet mogelijk. Ik lees hierboven dat hier vaker storingen mee zijn..
Hallo Elllen-92, dat is vervelend. Om even de stappen die je hebt ondernomen helder te krijgen. Je logt in in je Mijn NS-account en vervolgens klik je op OV-Chipkaart toevoegen en dan krijg je de melding dat dit niet mogelijk is? Wat voor ticket heb je aangeschaft?
Hallo

Kan ik alleen zakelijke accounts koppelen in mijn ns
Of ook consument account
Hoi Michel jannette en welkom bij de NS Community!

Dat worden 2 aparte accounts. Een zakelijke en een consumenten account. Hieronder kan je op je beurt weer de betreffende kaarten onder koppelen.

Reageer