beantwoord

kostenoverzicht fietsenstalling

• 1 november 2018
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
De afgelopen weken heb ik vaak van de onbewaakte fietsenstalling in Sittard gebruik gemaakt en afgerekend met de OV-chipkaart. Op Mijn NS kan ik wel een overzicht zien van de data dat ik mijn fiets heb geparkeerd, maar niet van de kosten waarvoor mijn kaart is belast. Die kosten wil ik declareren, maar ik heb wel een document nodig om de kosten te onderbouwen, een soort van declaratie overzicht. Waar kan ik dat vinden?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 1 november 2018, 14:22

Goedemiddag Hi60, welkom bij de NS Community!

Als ik het goed begrijp maak je gebruik van de zelfservice stalling in Sittard. Deze is de eerste 24 uur gratis, pas als je fiets langer dan dat gestald blijft wordt er een tarief gerekend van €0,50 per dag. Als je de fiets binnen 24 uur weer opgehaald hebt, zijn er dus geen kosten en zal er ook niets komen te staan qua kosten in je Mijn NS account.
Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag Hi60, welkom bij de NS Community!

Als ik het goed begrijp maak je gebruik van de zelfservice stalling in Sittard. Deze is de eerste 24 uur gratis, pas als je fiets langer dan dat gestald blijft wordt er een tarief gerekend van €0,50 per dag. Als je de fiets binnen 24 uur weer opgehaald hebt, zijn er dus geen kosten en zal er ook niets komen te staan qua kosten in je Mijn NS account.
Badge +3
Bij je Reishistorie (deur tot deur) staan inderdaad geen prijzen. Je krijgt maandelijks (per de ingangsdatum van je abonnement) een factuur in Mijn NS voor OV-fiets en Stallen op Rekening. Nog even geduld dus. Krijg je geen fatuur, dan zullen er geen kosten gemaakt zijn.

Reageer