beantwoord

Krijg geen mail van mijn ns wachtwoord vergeten

• 10 april 2017
  • 3 reacties
  • 3517 Bekeken

Ik ben mijn wachtwoord vergeten en ik krijg geen mail wanneer ik op de optie 'wachtwoord vergeten' klik. Iemand enig idee wat ik hier aan kan doen?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 10 april 2017, 20:13

Hallo gertjetop en welkom op het NS Serviceforum,

Vervelend dat je geen e-mail ontvangt na het opvragen van je wachtwoord. Het komt nog wel eens voor dat deze in je Spambox terechtkomt. Ook zie ik vaak dat reizigers in de veronderstelling zijn een account te hebben maar deze nog niet hebben aangemaakt. Er bestaat een verschil tussen een account van de OV-chipkaart en die van oNS. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice om uit te laten zoeken wat het probleem kan zijn.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo gertjetop en welkom op het NS Serviceforum,

Vervelend dat je geen e-mail ontvangt na het opvragen van je wachtwoord. Het komt nog wel eens voor dat deze in je Spambox terechtkomt. Ook zie ik vaak dat reizigers in de veronderstelling zijn een account te hebben maar deze nog niet hebben aangemaakt. Er bestaat een verschil tussen een account van de OV-chipkaart en die van oNS. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice om uit te laten zoeken wat het probleem kan zijn.

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt je daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres.
Ik heb exact hetzelfde probleem en ik heb een vermoeden dat het probleem ligt bij de website of de e-mail server van NS. Ik ontvang maar geen mail, ook al wordt mijn mailadres wel herkend, ook niet in de spam-box. Als ik probeer een nieuw account te maken op dit mail adres, krijg ik te zien dat deze al in gebruik is. Kijk er eens naar NS, want het probleem ligt waarschijnlijk niet bij de consument, maar bij een technisch probleem van jullie kant.
Welkom op het NS Serviceforum en dank voor je feedback Tijmen. Ik wil graag wat vervolgonderzoek doen. Wanneer je op mijn naam klikt mag je mij een privébericht sturen met NAW-gegevens, geboortedatum en mailadres.

EDIT: Geen privébericht ontvangen

Reageer