beantwoord

Langere tijd niet inloggen MijnNS

• 23 december 2019
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Hallo!

Al sinds een paar maanden kan ik niet inloggen via de app op mijn NS. Eerst was het een storing, maar ik kan me niet voorstellen wat deze storing enkele maanden moet duren. Behoorlijk irritant, want nu kan ik ook niet geammkelijk tussen de eerste en tweede klas wisselen. App verwijderen al gefaan, wachtwoord veranderen, proberen opnieuw aan te melden. Alle dingen al uitgeprobeerd. Iemand die kan helpen?

icon

Beste antwoord door Stijn NS 23 december 2019, 16:57

Goedemiddag EenRitjeInDeTrein en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat je al zo lang problemen hebt met het inloggen in de app. Het beste wat ik je kan adviseren is om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er wellicht aan de hand is. Voor dit specifieke probleem wil ik adviseren om een berichtje te sturen via Twitter of Facebook, maar we zijn ook telefonisch bereikbaar (030-7515155) of via een chatgesprek (optie rechtsboven).

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag EenRitjeInDeTrein en welkom bij de NS Community!

Ik vind het vervelend om te lezen dat je al zo lang problemen hebt met het inloggen in de app. Het beste wat ik je kan adviseren is om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan mee kijken wat er wellicht aan de hand is. Voor dit specifieke probleem wil ik adviseren om een berichtje te sturen via Twitter of Facebook, maar we zijn ook telefonisch bereikbaar (030-7515155) of via een chatgesprek (optie rechtsboven).

Reageer