“Om de reistransacties in te kunnen zien moet u de optie reishistorie inzien aanzetten.
]Aanzetten reistransacties”
Je krijgt dan de volgende boodschap:
U zoekt iets op NS.nl?
De pagina die u zoekt hebben wij niet gevonden. Klik op een van de onderstaande linkjes om weer verder te navigeren. Of gebruik de zoekbalk boven in uw scherm.Beste antwoord door Jouke NS
Ik ga er melding van maken, Leonie123. Ik vermoed dat dit te maken heeft met haperende systemen van NS. Desondanks, bedankt voor je melding!
Edit: Mocht je over enkele dagen nog steeds problemen ervaren dan kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Ik vermoed dat er in dat geval een storing binnen jouw Mijn NS account zit waardoor je deze fout blijft ervaren. Het verwijderen van cookies kan soms ook helpen.
Bekijk origineel
Edit: Mocht je over enkele dagen nog steeds problemen ervaren dan kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Ik vermoed dat er in dat geval een storing binnen jouw Mijn NS account zit waardoor je deze fout blijft ervaren. Het verwijderen van cookies kan soms ook helpen.