beantwoord

Link werkt niet

• 28 november 2018
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

Ter info: deze link in het inlogdeel werkt niet.

“Om de reistransacties in te kunnen zien moet u de optie reishistorie inzien aanzetten.
]Aanzetten reistransacties

Je krijgt dan de volgende boodschap:

U zoekt iets op NS.nl?

De pagina die u zoekt hebben wij niet gevonden. Klik op een van de onderstaande linkjes om weer verder te navigeren. Of gebruik de zoekbalk boven in uw scherm.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 28 november 2018, 11:48

Ik ga er melding van maken, Leonie123. Ik vermoed dat dit te maken heeft met haperende systemen van NS. Desondanks, bedankt voor je melding!

Edit: Mocht je over enkele dagen nog steeds problemen ervaren dan kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Ik vermoed dat er in dat geval een storing binnen jouw Mijn NS account zit waardoor je deze fout blijft ervaren. Het verwijderen van cookies kan soms ook helpen.
Bekijk origineel

3 reacties

Bedankt voor de melding Leonie123. Ik neem aan dat je deze link in je eigen Mijn NS account ziet?
Klopt.
Ik ga er melding van maken, Leonie123. Ik vermoed dat dit te maken heeft met haperende systemen van NS. Desondanks, bedankt voor je melding!

Edit: Mocht je over enkele dagen nog steeds problemen ervaren dan kun je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Ik vermoed dat er in dat geval een storing binnen jouw Mijn NS account zit waardoor je deze fout blijft ervaren. Het verwijderen van cookies kan soms ook helpen.

Reageer