beantwoord

Maandfactuur trajectkaart graag op ‘ Mijn NS’

• 14 juni 2018
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

Ik wil graag in ‘Mijn NS’ snel door kunnen klikken naar mijn maandfactuur. (Trajectkaart privé en ik moet de zakelijke reizen kunnen declareren bij mijn werkgever) Het is iedere keer zoeken tot ik bij toeval een keer de menustructuur van de oude NS-omgeving krijg, daar kan ik dan gewoon de factuur vinden. Kan dit gewoon op het primaire Mijn NS scherm worden opgenomen? Dank!
icon

Beste antwoord door Erryt NS 14 juni 2018, 18:03

Hallo Jaap Kronenberg en welkom bij de NS Community,

Na het inloggen zie je bovenaan een aantal kopjes staan. Tussen NS Extra en gegevens zie je het kopje facturen staan. Daar kan je al jouw facturen vinden die bij oNS vandaan komen.
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Jaap Kronenberg en welkom bij de NS Community,

Na het inloggen zie je bovenaan een aantal kopjes staan. Tussen NS Extra en gegevens zie je het kopje facturen staan. Daar kan je al jouw facturen vinden die bij oNS vandaan komen.
Aha, dat kon ik niet zien op mijn werk en ook niet op mijn iPad (Chrome of safari maakt niet uit). De link is er blijkbaar maar de manier van presenteren doet het niet goed in iedere browser.
Ik kom er wel uit maar ik zie ruimte voor verbetering.
dank en groet, Jaap
Badge +3
Op kleinere schermen is de menubalk verborgen. Klik dan op het pijltje rechtsboven voor het menu.

Zie hier voor een voorbeeld.

Reageer