beantwoord

Mail wijzigen voor bij het inloggen lukt niet

• 14 maart 2017
  • 5 reacties
  • 211 Bekeken

Reputatie 5
Badge
  • Super user
  • 1177 reacties
Ik log zojuist succesvol op Mijn.ns.nl in met mijn oude (maar nog wel werkzame) mailadres van ******@xs4all.nl. De NS weet inmiddels al mijn nieuwe mailadres (laten we deze voor de privacy maar even @nieuwdomein.nl noemen):

U heeft uw e-mailadres ******@xs4all.nl laten wijzigen in ****@nieuwdomein.nl. U kunt hieronder aangeven of u dit e-mailadres wilt gebruiken als inlognaam voor MijnNS.

Ik wil graag ****@nieuwedomein.nl gebruiken, en ik klik op Wijzig, en zie vervolgens een nieuwe pagina met dit:

U heeft onlangs uw e-mailadres gewijzigd naar ****@nieuwedomein.nl. Wilt u dit e-mailadres als gebruikersnaam gebruiken om in te loggen op Mijn NS?

Ik bevestig dit, en vervolgens gaat het mis en zie ik onderstaande foutmelding. Ook is mijn nieuwe mailadres nog niet ingesteld om mee te inloggen, en kan ik alleen nog steeds maar mijn oude gebruiken.

Er is iets fout gegaan

Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.

Kunnen de ontwikkelaars hier wat mee? Of hebben ze nog wat meer informatie nodig om het probleem te onderzoeken?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 15 maart 2017, 16:05

Update: Het is opgepakt door de website ontwikkelaars, zij zullen kijken of de foutmelding kan worden verholpen. Ook namens deze afdeling, bedankt voor het doorgeven, dit wordt intern opgelost.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Dat is nuttige informatie Aar, ik heb zojuist een bericht doorgespeeld naar de website developers, om te kijken of zij hiervan op de hoogte waren en wanneer dit opgelost wordt. Bedankt, als ik antwoord heb, laat ik het je weten!
Reputatie 7
Update: Het is opgepakt door de website ontwikkelaars, zij zullen kijken of de foutmelding kan worden verholpen. Ook namens deze afdeling, bedankt voor het doorgeven, dit wordt intern opgelost.
Reputatie 5
Badge
Graag gedaan! 🙂
Dit probleem zoals hierboven beschreven lijkt te zijn opgelost, want je krijgt bij de bevestigingsmail van wijziging mailadres niet meer de mogelijkheid om met een klik de inlognaam door te voeren. In plaats daarvan word je gewezen op het feit dat je inlognaam nog niet is gewijzigd.

Ik heb dus ingelogd met mijn oude mailadres en geprobeerd daarna mijn inlog mailadres aan te passen.
Dan krijg ik de melding: Dit e-mailadres is al in gebruik
Inloggen met mijn nieuwe mailadres lukt echter ook niet. Dan krijg ik de melding
De door u opgegeven gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet juist. Probeer het opnieuw.

Dus hoe ga ik dit nu aan kunnen passen? Want is natuurlijk niet handig dat mijn inlogmailadres niet meer overeenkomt met mijn in gebruik zijnde mailadres. En wat als dat inlogmailadres echt niet meer werkt, waar krijg ik dan mijn 'wachtwoord vergeten' mail binnen?

dank alvast!
Connie
Hallo CGO, bij een wijziging van het emailadres wordt het nieuwe emailadres je inlognaam. Je geeft aan dat je hierin een melding krijgt dat het emailadres niet juist is. Ik vermoed dat er daarom toch iets niet helemaal goed is gegaan en wil je adviseren contact op te nemen met onze Klantenservice. Dat kan telefonisch via 030 - 751 51 55, maar ook via Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen aan de hand van je gegevens nagaan wat er mis is gegaan. Laat je even weten als dit is opgelost?

Reageer