U heeft uw e-mailadres ******@xs4all.nl laten wijzigen in ****@nieuwdomein.nl. U kunt hieronder aangeven of u dit e-mailadres wilt gebruiken als inlognaam voor MijnNS.
Ik wil graag ****@nieuwedomein.nl gebruiken, en ik klik op Wijzig, en zie vervolgens een nieuwe pagina met dit:
U heeft onlangs uw e-mailadres gewijzigd naar ****@nieuwedomein.nl. Wilt u dit e-mailadres als gebruikersnaam gebruiken om in te loggen op Mijn NS?
Ik bevestig dit, en vervolgens gaat het mis en zie ik onderstaande foutmelding. Ook is mijn nieuwe mailadres nog niet ingesteld om mee te inloggen, en kan ik alleen nog steeds maar mijn oude gebruiken.
Er is iets fout gegaan
Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.
Kunnen de ontwikkelaars hier wat mee? Of hebben ze nog wat meer informatie nodig om het probleem te onderzoeken?
Beste antwoord door Thomas NS