beantwoord

mailadres wijzigen in app

• 2 March 2021
  • 2 reacties
  • 96 Bekeken

In Mijn NS app staat een verkeerd (oud) mailadres. Als ik via de site bij NS inlog staat daar wel het juiste mailadres. Hoe kan ik in mijn NS app het mailadres wijzigen? Of moet ik mijn account verwijderen en opnieuw aanmaken?

icon

Beste antwoord door Erryt NS 2 March 2021, 21:20

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo BabetteB en welkom bij de NS Community,

Ik durf zo niet te zeggen wat er misgaat. Ik denk dat er nu 2 e-mailadressen bekend staan onder jouw account. Je kan het beste contact opnemen met onze klantenservice om dit uit te laten zoeken. 

Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Badge +3

Dat e-mail adres voor toegang tot je Mijn NS account is niets anders dan je ‘gebruikersnaam’, en kan niet zomaar veranderd worden.

Als je e-mail adres IN je Mijn NS account goed staat dan zal dat gebruikt worden voor communicatie. Je kunt dus gewoon inloggen met als gebruikersnaam dat oude adres.

Edit: Oh nee.. je nieuwe e-mail adres wordt je username blijkbaar. 

Reageer