beantwoord

Meerdere accounts aanmaken

• 28 september 2015
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

Ik wil zowel voor onze dochters als voor mezelf een account aanmaken. Voor mij is het gelukt, maar wanneer ik wil starten met het aanmaken van een account van één van onze meiden blijf ik steeds terecht komen in mijn eigen account. Het lukt me niet om uit te loggen. Helaas kon EVA me hierbij niet helpen.
Dikke kans dat ik er weer eens overheen zit te lezen, maar misschien kan iemand me simpel uitleggen hoe ik kan uitloggen van mijn NS account.
Alvast bedankt 🙂
icon

Beste antwoord door Leny NS 29 september 2015, 15:10

Hoi MamaMirrr, welkom op het NS serviceforum. Rechtsboven kan je op 'uitloggen' klikken. (Naast welkom 'naam klant') En daarna kan je weer op 'account aanmaken' klikken. Tip: je kan ook beide kaartnummers van je dochters koppelen met je eigen MijnNS account. Laat je het even weten als het gelukt is. Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge
Hoi MamaMirrr, welkom op het NS serviceforum. Rechtsboven kan je op 'uitloggen' klikken. (Naast welkom 'naam klant') En daarna kan je weer op 'account aanmaken' klikken. Tip: je kan ook beide kaartnummers van je dochters koppelen met je eigen MijnNS account. Laat je het even weten als het gelukt is. Ik heb je vraag verplaatst naar 'overige producten'.
Dank je wel Leny. Inmiddels heb ik het op een andere manier voor elkaar gekregen. Helaas lukt het me niet op de manier zoals jij omschrijft, maar evengoed dank voor de tip.
Badge
Dank je wel Leny. Inmiddels heb ik het op een andere manier voor elkaar gekregen. Helaas lukt het me niet op de manier zoals jij omschrijft, maar evengoed dank voor de tip.

Toch goed om te lezen dat het gelukt is. 😉

Reageer