beantwoord

Meerdere NS-accounts op één e-mailadres ?

• 15 september 2015
  • 1 reactie
  • 312 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een MijnNS account gekoppeld aan mijn e-mailadres. Mijn vrouw die ook een OV Chipkaart met NS heeft wil haar eigen MijnNS account aanmaken maar heeft geen eigen e-mailadres. Het systeem maakt dit onmogelijk.Wat te doen?
icon

Beste antwoord door Inge NS 15 september 2015, 12:38

Welkom op het forum samwytema!

Het is inderdaad niet mogelijk om op 1 e-mailadres meerdere Mijn NS-accounts aan te maken. Wel kun je via de optie 'OV-chipkaart koppelen' meerdere kaarten aan je account koppelen. Je vrouw en jij kunnen zo beiden de kaartgegevens en reishistorie van de OV-chipkaarten inzien. Klik hier voor meer info over het koppelen van een OV-chipkaart aan Mijn NS.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum samwytema!

Het is inderdaad niet mogelijk om op 1 e-mailadres meerdere Mijn NS-accounts aan te maken. Wel kun je via de optie 'OV-chipkaart koppelen' meerdere kaarten aan je account koppelen. Je vrouw en jij kunnen zo beiden de kaartgegevens en reishistorie van de OV-chipkaarten inzien. Klik hier voor meer info over het koppelen van een OV-chipkaart aan Mijn NS.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer