Hoi, ik heb van de week een account aangemaakt op ns.nl en een ns flex abonnement afgesloten. Echter kan ik met dit account niet meer op de app inloggen en krijg de melding dat mijn account niet is geactiveerd terwijl dit op de website wel lukt. Hoe kan dit worden opgelost? Mvg, Martijn
Bladzijde 1 / 1
Hoi Martijn en welkom op de NS Community. Wat bijzonder dat het op de website dan wel lukt en in de app niet. Heb je wel de meest nieuwe versie van de app op je telefoon? Wellicht helpt het verwijderen en opnieuw installeren hiervoor nog. Mocht dit niet helpen, dan wil ik je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat ze gegevens kunnen controleren.
Ben je aangemeld voor Reisassistentie?
Dan kan je via https://www.ns.nl/reisassistentie/Customer helemaal onderaan Toon reisassistentie in NS app op Nee zetten.
Daarna zou het moeten werken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.