Melding Mijn NS "too many redirections"

  • 3 August 2021
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Goedemiddag,

Ik probeer momenteel mijn rekeningnummer te wijzigen voor mijn daluren abonnement. Echter, continu wordt mij na 3 klikjes verteld dat er “too many redirects” zijn en kan ik niet verder. Is iemand bekend met dit probleem en hoe kan dit worden opgelost. Ik heb mijn cookies al verwijderd, incognito modus geprobeerd, via mijn telefoon, tablet en laptop geprobeerd. Nu heb ik eigenlijk niet echt meer een idee wat te doen. 

Alvast bedankt!!


1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

U kunt het beste even contact opnemen met Klantenservice. Er is me geen storing bekend, maar ze komen regelmatig voor. Als u het via een aantal kanalen probeert en het lukt niet, is dat ook het snelste.

 

In principe is dit een beveiliging.

Reageer