beantwoord

Mijn activeringscode werkt niet

  • 22 januari 2019
  • 6 reacties
  • 71 Bekeken

Ik wil mijn activeringscode in voeren maar hij werkt niet ,hij geeft steeds aan
De code is niet correct
Waar ligt het aan
Groet Roel
icon

Beste antwoord door Thom 22 januari 2019, 16:04

U kunt dan beter even contact opnemen met Klantenservice Er zijn ook wel eens stroringen en die worden meestal niet meteen vermeld.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heeft u het exact goed ingevoerd, zonder spatie aan het begin en het eind? Geeft u eventuele hoofdletters goed aan? Is hij nog geldig?
Ik heb twee hoofdletters en dan de andere kleine
Letters zonder spaties
mijn vrouw heb het ook geprobeerd maar ook niet
GR Roel
Ik heb de papier van ns vandaag binnengekregen
Reputatie 7
Badge +4
U kunt dan beter even contact opnemen met Klantenservice Er zijn ook wel eens stroringen en die worden meestal niet meteen vermeld.
oké dankjewel
Welkom bij onze NS Community, Roel .A :)

Jammer om te lezen dat het activeren niet meteen wil lukken. Voordat je hiervoor contact opneemt met onze klantenservice zou je nog kunnen letten op tekens die op elkaar lijken zoals "1" en "l" of "O" en "0". Er is op dit moment geen storing bekend in ieder geval.

Reageer