beantwoord

Mijn browser(s) slaan op hol wanneer ik de reishistorie van september probeer op te halen

• 3 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 96 Bekeken

Als ik inlog op Mijn NS zie ik keurig mijn laatste reistransacties op het beginscherm. Als ik echter naar Reishistorie ga en 'vorige maand' selecteer, blijft de site laden. Ik zie dan zo nu en dan een stukje september voorbij flitsen maar dan verdwijnt het weer. Ik wil graag mijn declaratie indienen, wat kan ik doen om dit op te lossen? Mijn OV-chip werkt wel, maar op dat overzicht mis ik twee posten, daarom wil ik graag gebruik maken van de Mijn NS site.
icon

Beste antwoord door Tochjo 3 oktober 2018, 12:04

Dit is een storing in Mijn NS; er hebben zich de afgelopen dagen meer mensen gemeld met dit probleem. Zie dit topic. NS werkt aan het verhelpen van deze storing.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
Dit is een storing in Mijn NS; er hebben zich de afgelopen dagen meer mensen gemeld met dit probleem. Zie dit topic. NS werkt aan het verhelpen van deze storing.
Hi Delfin. Welkom bij de Community.

Zoals Tochjo al aangeeft is het probleem bekend 😞. Wellicht is het inzien van je reisgegevens via Mijn OV-chipkaart op www.ov-chipkaart.nl een optie voor je?
Hi Delfin. Welkom bij de Community.

Zoals Tochjo al aangeeft is het probleem bekend 😞. Wellicht is het inzien van je reisgegevens via Mijn OV-chipkaart op www.ov-chipkaart.nl een optie voor je?

Dank voor de reacties Tochjo, Denice... dan wacht ik het nog even af. Op Mijn OV-chip miste ik een aantal posten, die wilde ik nog even dubbelchecken op Mijn NS.

Reageer