beantwoord

Mijn claims zijn niet zichtbaar in mijn profiel bij mijn NS.

  • 19 december 2016
  • 2 reacties
  • 133 Bekeken

Reputatie 4
Mijn claims zijn niet zichtbaar in mijn profiel bij mijn NS.
Ik krijg de melding:

Er zijn technische problemen.
Probeert u het later nog eens.

Dit is al sinds vrijdag.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 20 december 2016, 15:36

Er zijn helaas inderdaad nog steeds technische problemen in de Mijn NS omgeving. Als je op de hoogte wilt blijven van de ontwikkelingen, wil ik je vragen dit topic in de gaten te houden. Excuses voor het ongemak wat dit veroorzaakt.
Bekijk origineel

2 reacties

Mijn claims zijn niet zichtbaar in mijn profiel bij mijn NS.
Ik krijg de melding:

Er zijn technische problemen.
Probeert u het later nog eens.

Dit is al sinds vrijdag.


https://forum.ns.nl/mijn-ns-53/mijn-ns-werkt-niet-meer-30198

Bij deze topic wordt dat probleem ook al meerdere dagen besproken het is dus bekend bij de NS.
Er zijn helaas inderdaad nog steeds technische problemen in de Mijn NS omgeving. Als je op de hoogte wilt blijven van de ontwikkelingen, wil ik je vragen dit topic in de gaten te houden. Excuses voor het ongemak wat dit veroorzaakt.

Reageer