beantwoord

Mijn facturen geen download ivm technisch probleem

• 7 juli 2016
  • 3 reacties
  • 138 Bekeken

Hallo,

Sinds dinsdag probeer ik mijn factuur van het abonnement van de afgelopen maand te downloaden. Echter dit lukt niet, iedere keer eindigt het in de volgende melding:

"Er zijn technische problemen. Probeert u het later nog eens."

Wanneer zijn de 'technische problemen' opgelost?

Groet, Walter
icon

Beste antwoord door Denice NS 7 juli 2016, 11:31

Hi Walter!

Vervelend dat het niet lukt je factuur te downloaden. Heb je hetzelfde probleem met eventuele facturen van de maanden daarvoor? Op dit moment is er namelijk geen storing bekend. Als je het factuur op korte termijn nodig hebt wil ik je aanraden even telefonisch contact met ons op te nemen via 030-7515155 (lokaal tarief). Je kan ons ook via Twitter, Facebook of Chat bereiken. Wij kunnen je het factuur dan alsnog per e-mail toesturen.
Bekijk origineel

3 reacties

Hi Walter!

Vervelend dat het niet lukt je factuur te downloaden. Heb je hetzelfde probleem met eventuele facturen van de maanden daarvoor? Op dit moment is er namelijk geen storing bekend. Als je het factuur op korte termijn nodig hebt wil ik je aanraden even telefonisch contact met ons op te nemen via 030-7515155 (lokaal tarief). Je kan ons ook via Twitter, Facebook of Chat bereiken. Wij kunnen je het factuur dan alsnog per e-mail toesturen.
Hoi Denice,

De factuur van vorige maand (Mei) is wel te downloaden, de factuur van de maand juni helaas niet.
Het heeft op zich geen haast, als t volgende week nog niet rond is dan meldt ik me wel.

Groet, Walter
Hi Walter!

Inmiddels contact gehad via de chat en de NS medewerker/ster kon de factuur ook niet uit t system krijgen. I
Ik ga de factuur nu via email krijgen.

Groet, Walter

Reageer