beantwoord

Mijn facturen staan er niet tussen...

• 18 mei 2018
  • 4 reacties
  • 115 Bekeken

Hoi,

Als ik bij NS kijk tussen mijn facturen geeft het aan dat er niks is. Alhoewel er elke maand van mijn rekening word afgeschreven. Toen ik de KS belde, vertelde ze me dat ik mijn oude pas moest verwijderen en dat ze er dan wel in komen... Twee weken later zie ik nog niets maar wil ze wel graag hebben voor declaratie....

M.v.g. Robin
icon

Beste antwoord door Denice NS 31 mei 2018, 17:29

Update: Op dit moment is het probleem nog niet verholpen maar heb ik wat aanpassingen gedaan en Robin94 verzocht een nieuw account aan te maken (na het verwijderen van het oude). Hopelijk is het snel opgelost.

Voor de meelezers:

Wanneer je geen inzage hebt in je facturen is de kans groot dat je dubbel in ons systeem staat en je klant account waarop je abonnement staat niet is gekoppeld aan je Mijn NS-account. Vaak heeft dit te maken met afwijkende gegevens. Bijvoorbeeld als je bij ons als V. Oornaam in het systeem staat met je abonnement maar je maakt een account aan op naam van V.O. Ornaam dan wijkt dit af en zal je account niet worden gelinkt aan je Mijn NS-account. Het inzien van je facturen is dan niet mogelijk. Om dit op te kunnen lossen kan je ons het beste een bericht sturen via Facebook of Twitter
Bekijk origineel

4 reacties

Vervelend dat je je facturen nog steeds niet kan inzien, Robin 😞

Ik kijk graag even met je mee. Wil je mij via een privébericht je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres sturen? Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Update: Ik heb van Robin94 inmiddels een privébericht ontvangen en we zijn aan het kijken hoe we het probleem kunnen oplossen 🙂
Update: Op dit moment is het probleem nog niet verholpen maar heb ik wat aanpassingen gedaan en Robin94 verzocht een nieuw account aan te maken (na het verwijderen van het oude). Hopelijk is het snel opgelost.

Voor de meelezers:
Wanneer je geen inzage hebt in je facturen is de kans groot dat je dubbel in ons systeem staat en je klant account waarop je abonnement staat niet is gekoppeld aan je Mijn NS-account. Vaak heeft dit te maken met afwijkende gegevens. Bijvoorbeeld als je bij ons als V. Oornaam in het systeem staat met je abonnement maar je maakt een account aan op naam van V.O. Ornaam dan wijkt dit af en zal je account niet worden gelinkt aan je Mijn NS-account. Het inzien van je facturen is dan niet mogelijk. Om dit op te kunnen lossen kan je ons het beste een bericht sturen via Facebook of Twitter
Ik heb tot op heden niks meer van Robin94 vernomen. Ik hoop dat het inmiddels gelukt is om de facturen in te zien. Mocht het niet zijn gelukt mag je me nog steeds een privébericht sturen of even contact opnemen via Twitter of Facebook 🙂

Reageer