Als ik bij NS kijk tussen mijn facturen geeft het aan dat er niks is. Alhoewel er elke maand van mijn rekening word afgeschreven. Toen ik de KS belde, vertelde ze me dat ik mijn oude pas moest verwijderen en dat ze er dan wel in komen... Twee weken later zie ik nog niets maar wil ze wel graag hebben voor declaratie....
M.v.g. Robin
Beste antwoord door Denice NS
Update: Op dit moment is het probleem nog niet verholpen maar heb ik wat aanpassingen gedaan en Robin94 verzocht een nieuw account aan te maken (na het verwijderen van het oude). Hopelijk is het snel opgelost.
Voor de meelezers:
Wanneer je geen inzage hebt in je facturen is de kans groot dat je dubbel in ons systeem staat en je klant account waarop je abonnement staat niet is gekoppeld aan je Mijn NS-account. Vaak heeft dit te maken met afwijkende gegevens. Bijvoorbeeld als je bij ons als V. Oornaam in het systeem staat met je abonnement maar je maakt een account aan op naam van V.O. Ornaam dan wijkt dit af en zal je account niet worden gelinkt aan je Mijn NS-account. Het inzien van je facturen is dan niet mogelijk. Om dit op te kunnen lossen kan je ons het beste een bericht sturen via Facebook of Twitter
Bekijk origineel
Voor de meelezers:
Wanneer je geen inzage hebt in je facturen is de kans groot dat je dubbel in ons systeem staat en je klant account waarop je abonnement staat niet is gekoppeld aan je Mijn NS-account. Vaak heeft dit te maken met afwijkende gegevens. Bijvoorbeeld als je bij ons als V. Oornaam in het systeem staat met je abonnement maar je maakt een account aan op naam van V.O. Ornaam dan wijkt dit af en zal je account niet worden gelinkt aan je Mijn NS-account. Het inzien van je facturen is dan niet mogelijk. Om dit op te kunnen lossen kan je ons het beste een bericht sturen via Facebook of Twitter