beantwoord

Mijn meldingen

• 7 januari 2016
  • 6 reacties
  • 181 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Op de pagina mijn NS bij mijn meldingen staan niet alle gebruikte keuzedagen vermeld. Waar kan ik ze wel vinden?
icon

Beste antwoord door JanH NS 8 januari 2016, 11:03

Hallo Ans, welkom op het forum.

Ik begrijp niet helemaal wat je zoekt, wil je een overzicht van alle Keuzedagen van het huidige contractjaar? Wil je weten op welke dagen je een Keuzedag gebruikt hebt of wil je een overzicht van alle Keuzedagen die ooit voor je klaargezet zijn?

Je kan in je reisgeschiedenis de reizen zien die je de afgelopen 18 maanden met je Keuzedagen gemaakt hebt, verder terug kunnen we niet kijken. Onder "Mijn producten" kan je ook informatie over je abonnement en Keuzedagen vinden, wil je specifieke informatie over jouw situatie? Dan kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice, we zijn telefonisch 24/7 te bereiken via 030 - 751 51 55 en op Twitter te vinden.
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo Ans, welkom op het forum.
Ik begrijp niet helemaal wat je zoekt, wil je een overzicht van alle Keuzedagen van het huidige contractjaar? Wil je weten op welke dagen je een Keuzedag gebruikt hebt of wil je een overzicht van alle Keuzedagen die ooit voor je klaargezet zijn?
Je kan in je reisgeschiedenis de reizen zien die je de afgelopen 18 maanden met je Keuzedagen gemaakt hebt, verder terug kunnen we niet kijken. Onder "Mijn producten" kan je ook informatie over je abonnement en Keuzedagen vinden, wil je specifieke informatie over jouw situatie? Dan kan je het beste even contact opnemen met onze klantenservice, we zijn telefonisch 24/7 te bereiken via 030 - 751 51 55 en op Twitter te vinden.
Ook ik krijg sinds november 2015 geen nieuwe meldingen meer op de pagina "mijn meldingen"
Wanneer je op mijn naam klikt krijg je de optie tot het verzenden van een priv├ębericht dhdejong. Zou je daarin NAW-gegevens, mailadres en ov-chipkaartnummer willen noteren? Dan ga ik dit voor je nakijken. Hopelijk kan ik dan ook met een oplossing komen.
Reputatie 7
Badge +4
KlaasJan, ik denk toch dat er iets mis is. Ik heb de Keuzedag geldig van 27/6 tot 26/8 opgehaald. Dit staat wel bij mijn Dalvoordeelurenkaart maar niet bij Mijn mededelingen. Kennelijk wordt er iets niet gekoppeld.

De laatste mededeling die ik kreeg, was van 22/04.
Ik zal dit moeten navragen bij de collega's die over Mijn NS gaan. Als er iets niet klopt lijkt het me goed dat ik ergens aan een bel trek.
Reputatie 7
Badge +4
Lijkt me goed. Er vloeit geen bloed uit maar het hoort te kloppen.

Reageer