beantwoord

Mijn N.S. Mijn Meldingen

• 24 november 2015
  • 6 reacties
  • 218 Bekeken

Mijn N.S. is maar bijgewerkt tot 15 augustus 2015.
Waarom niet tot heden?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 7 december 2015, 09:58

Update: er is een aanpassing gedaan, deze gaat aanstaande woensdag naar productie. De berichten die je mist worden niet hersteld, maar vanaf woensdag zullen de nieuwe meldingen wel weer zichtbaar moeten zijn.
Bekijk origineel

6 reacties

Mijn N.S. is maar bijgewerkt tot 15 augustus 2015.
Waarom niet tot heden?

Hallo Janny, wat bedoel je precies met deze vraag? Kan je je reisinformatie niet zien tot deze datum? Kan je mij iets meer info geven?
Als ik naar MIJN N.S.ga, vervolgens naar mijn meldingen, dan staan daar de keuzedagen die ik tot 15-08-2015 heb opgehaald. Daarna heb ik ook nog keuzedagen opgehaald en verbruikt. Dat was in oktober. Inmiddels is het eind november, waarom staat dit niet verwerkt in het overzicht Mijn Meldingen?
Hoi Janny. Als je wil mag je een printscreen van jouw overzicht sturen naar forum@ns.nl. Dan laat ik onze experts er even naar kijken.
Update: er is een aanpassing gedaan, deze gaat aanstaande woensdag naar productie. De berichten die je mist worden niet hersteld, maar vanaf woensdag zullen de nieuwe meldingen wel weer zichtbaar moeten zijn.
Dankje wel. Beetje vreemd dat niet alles bijgewerkt kan worden, maar het is zo wel goed
Hartelijk dank voor de moeite.
Met vriendelijke groet,
Janny de Haan
Geen dank, Janny.

Reageer