beantwoord

Mijn NS

  • 15 December 2016
  • 5 reacties
  • 372 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Waarom werkt mijn NS niet?
Waarom staat dat niet even keurig aangegeven?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 26 December 2016, 16:17

UPDATE: Als het goed is werkt de Mijn NS omgeving weer naar behoren. Mochten jullie toch nog tegen problemen aanlopen dan hoor ik dat graag.
Bekijk origineel

5 reacties

Dat vind ik dus ook. Nu lijkt het alsof je verkeerde inloggegevens hebt gebruikt of dat je hele account niet meer bestaat. En de medewerkers aan de telefoon bij NS zijn nergens van op de hoogte.
Daar wacht ik ook al sinds gisteravond op!
Waarom staat dat niet even keurig aangegeven?

Ik vermoed om dezelfde reden als wanneer ik bij u aanbel en u bent niet thuis.
Dan zegt u waarschijnlijk: "ik had in zo'n geval een briefje bij de deur opgehangen".
Dan zeg ik weer: "dat briefje hangt er niet, ik sta nu voor uw deur te wachten" 🙂
Hallo NH78 en welkom op het Serviceforum.
We hebben op dit moment inderdaad te maken met een storing in Mijn NS. Hierdoor is het niet mogelijk om in te loggen, zodra de storing is verholpen zal ik dit laten weten. Voor dringende zaken kan er natuurlijk altijd contact worden opgenomen met onze Klantenservice.
UPDATE: Als het goed is werkt de Mijn NS omgeving weer naar behoren. Mochten jullie toch nog tegen problemen aanlopen dan hoor ik dat graag.

Reageer