beantwoord

Mijn NS

• 8 mei 2020
  • 8 reacties
  • 120 Bekeken

Goedenavond,

Ik probeer in te loggen op mijn Ns zowel mobiel als op PC dit lukt. Maar ik krijg geen vacature of gegevens te zien die ik wil wijzigen. Ik wil namelijk mijn OV kaart koppelen maar dat hele menu komt niet te voorschijn.

icon

Beste antwoord door Sanne NS 9 mei 2020, 11:11

Hallo Marco Brink en welkom op de NS Community! 

Op de foto die je deelt zit je ook niet in MijnNS, maar regulier op onze website. Als je op dit scherm zit zou jij op je e-mailadres kunnen klikken en alsnog weer in MijnNS terecht komen. Zou je nog eens terug willen gaan naar het inlogscherm. Wat gebeurd er dan als je hier inlogt. Kom je dan weer hier terecht?

Bekijk origineel

8 reacties

Op de foto die je deelt zit je ook niet in MijnNS, maar regulier op onze website. Als je op dit scherm zit zou jij op je e-mailadres kunnen klikken en alsnog weer in MijnNS terecht komen. Zou je nog eens terug willen gaan naar het inlogscherm. Wat gebeurd er dan als je hier inlogt. Kom je dan weer hier terecht?

Reputatie 1

Nog een voorbeeld over hoe makkelijk de OV chipkaart werkt.

Reputatie 6
Badge

Nog een voorbeeld over hoe makkelijk de OV chipkaart werkt.

Heb je niks beters te doen dan te zeuren?

Je lijkt wel een van deze Muppets....

Reputatie 1

Waar ik voor sta is om de mensen te wijzen op de ongemakken voor de OV chipkaart. Ik vind dat het een product is wat niet werkt en nooit ingevoerd had mogen worden.

Is misschien niet leuk. Maar wil ik wel zeggen.

Ik laat de reacties staan, maar zouden wij er op willen letten dat we on topic blijven. Er is in dit geval geen vraag gesteld over de OV-chipkaart, maar over MijnNS. Ik begrijp dat je hier een mening over hebt en dit is ook helemaal prima. Maar let wel op dat als je hier een bericht over plaatst, dat deze te maken heeft met het topic. Daarnaast wil ik wel vragen om ook vriendelijk tegen elkaar te blijven. Mocht het nu toch weer Off Topic gaan, dan zal ik de reacties wel verwijderen. 

Reputatie 6
Badge

Waar ik voor sta is om de mensen te wijzen op de ongemakken voor de OV chipkaart. Ik vind dat het een product is wat niet werkt en nooit ingevoerd had mogen worden.

Is misschien niet leuk. Maar wil ik wel zeggen.

Wat je nu doet is alleen maar een vervelende sneer geven op het forum, wat de sfeer bederft.

Als je jouw mening nou eens op een positief opbouwende manier uit, en dit in een eigen topic plaatst, in plaats van iemand anders in de reden vallen, dan komt het behulpzamer over.

Nu neig je echt naar een internet-troll. Ook je naam geeft je m.i. al aan dat je hier meer voor overlast komt veroorzaken.

Dus probeer je houding eens aan te passen.

Thats my point. (Die Sanne haar bericht kruiste) 

Dan opend die niks, heb een lijntje lopen via Facebook. Waarschijnlijk ontbrak mijn email op een 1 of andere manier.

Helemaal in orde Marco Brink

Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan verneem ik het graag.

Reageer