mijn ns | NS Community

mijn ns

  • 22 June 2022
  • 8 reacties
  • 212 Bekeken

Er is steeds storing op de app van mijn ns

Ik wil daar een klacht voor indienen

 

Als ik via Google naar mijn ns ga zie ik mijn reis historie...via de app dus niet


8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Er zijn de laatste tijd veel storingen in MijnNS, zowel op de website als in de app. Deze community staat vol met dergelijke klachten, zoals geen reishistorie, in de app geen Samenreiskorting kunnen activeren of geen klassewissel kunnen doen, soms is er helemaal niet in te loggen in MijnNS of is de webshop niet te bereiken. En als het is opgelost, is het vaak kort erna weer mis. Het verhelpen van de storingen lijkt meer op even provisorisch oplossen ipv het echt oplossen. Maar net als andere bedrijven heeft ook NS te maken met personeelstekorten, dus verwacht niet dat het snel echt verandert.

Bedankt voor deze reactie

Echt vreselijk inderdaad, je kunt je reisinformatie inzien op de site van OV-chipkaart. Wel moet je er als het goed is een account voor maken, wat je nodig hebt is een e-mail en OV-chipkaart nummer. Je kunt reisinfo inzien en zelfs downloaden voor administratie.

Echt vreselijk inderdaad, je kunt je reisinformatie inzien op de site van OV-chipkaart. Wel moet je er als het goed is een account voor maken, wat je nodig hebt is een e-mail en OV-chipkaart nummer. Je kunt reisinfo inzien en zelfs downloaden voor administratie.

Het probleem is dat je daar met Flex weinig aan hebt want de kosten gaan dan niet via OV-chipkaart maar via NS.

Het niet kunnen doen van een klassewissel is voor mij het meest storend. Ik krijg eersteklas vergoed via m'n werk, maar het is elke keer gokken of t lukt en als mijn ns er weer uit ligt, is de enige optie een fysiek kaartje kopen. Dat duurt te lang waardoor ik de overstap mis, en tweede klas is vaak zo druk dat ik niet in de trein kan werken.

Ik zou iedereen flex afraden totdat de NS hun IT op orde heeft. Flex is afhankelijk van een functionerende mijn NS, en dat is er momenteel nauwelijks.

Echt bijzonder dat zo'n belangrijke online dienst weken achter elkaar storingen heeft, zie je niet vaak.

Badge +3

Als het waar is (en ik geloof @Henk_NL wel) dat TLS/OV-chipkaart toch al een (groot) deel van de kostenberekening voor NS Flex doet (zie de Qbuzz topics waar NS zegt er niets aan te kunnen doen)

Dan zouden ze (OV-chip) ook de prijzen kunnen tonen, zelfs nog eerder dan bij NS zelf (die ze blijkbaar dagelijks aangeleverd krijgen)? 🤔

Het is een groot politiek spel, zoals altijd in het OV.

Echt vreselijk inderdaad, je kunt je reisinformatie inzien op de site van OV-chipkaart. Wel moet je er als het goed is een account voor maken, wat je nodig hebt is een e-mail en OV-chipkaart nummer. Je kunt reisinfo inzien en zelfs downloaden voor administratie.

Het probleem is dat je daar met Flex weinig aan hebt want de kosten gaan dan niet via OV-chipkaart maar via NS.

Wat slecht, dit heb ik nooit geweten. Zelfs voor mij onbegrijpelijk eigenlijk. :/

Reageer