beantwoord

Mijn NS account

  • 6 October 2016
  • 1 reactie
  • 297 Bekeken

Op mijn NSaccount wordt vermeld dat ik mijn persoonlijke gegevens kan wijzigen. Mijn naam én geslacht staan voor de zoveelste keer verkeerd vermeld, maar ik kan het zelf niet wijzigen.

Graag opheldering hoe dit mogelijk is.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 6 October 2016, 21:14

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo sailor56, welkom op het Serviceforum.
Het is niet mogelijk om via je Mijn NS account deze gegevens aan te passen. In dit topic wordt hier ook over gesproken.

Uiteraard kunnen wij deze gegevens voor je aanpassen. Je kunt telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 030 - 751 51 55, maar dit kan ook via Twitter of Facebook. Morgen vanaf 08.00 uur kan dit ook weer via onze Live Chat.

Natuurlijk mag je mij ook een privébericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum en de aanpassingen. Je kunt mij een bericht sturen door te klikken op mijn naam en vervolgens 'Stuur bericht'.

Reageer