beantwoord

Mijn NS: account activeren?

• 23 juli 2015
  • 2 reacties
  • 1000 Bekeken

Zie ook dit topic https://forum.ns.nl/overige-producten-6/hulp-inloggen-mijnns-14987 Medewerker Chandra zou mij helpen met dit probleem, maar misschien is er iets mis gegaan: nadat ik haar mijn gegevens heb gestuurd via een privébericht en nog een reactie op het topic heb geplaatst, heb ik niets meer van haar gehoord.

Naar aanleiding van inlogproblemen met Mijn NS heeft medewerker Brian mijn account verwijderd zodat ik een nieuwe aan kon maken. Dit heb ik gedaan, maar vervolgens werkte de activeringslink niet (Foutmelding: "Er is iets fout gegaan - Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.") Na dit op twee verschillende dagen geprobeerd te hebben verliep de activeringslink en heb ik opnieuw een account aangevraagd. Nu krijg ik als melding dat er al een account is aangemaakt en dat ik moet inloggen. Proberen in te loggen levert mij de error op: "Uw account is (nog) niet geactiveerd. Activeer eerst uw account via de e-mail die u gekregen heeft." Vervolgens probeer ik de meest recente activeringslink en krijg ik: " Uw aanmelding is voltooid - Helaas, deze bevestigingslink is verlopen. Geef opnieuw een e-mailadres op via de Mijn NS-pagina op ns.nl.".

Kan iemand mij alstublieft helpen met dit probleem?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 10 augustus 2015, 12:02

Het heeft helaas even geduurd, omdat er nog een oud (buitenlands) adres gekoppeld zat aan Marlies' account. Dankzij onze supportafdeling is het inmiddels opgelost. Marlies kan weer inloggen!
Bekijk origineel

2 reacties

Jammer dat de registratie van je Mijn NS-account niet helemaal lekker verloopt. Aangezien je al met meerdere medewerkers contact hebt gehad, wil ik graag kijken of ik je nu verder kan helpen. Kan je mij daarvoor een privébericht sturen met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en e-mailadres(sen)? Als je op mijn gebruikersnaam 'Inge NS' klikt, dan kom je op mijn profiel terecht waar je mij via de blauwe knop 'Stuur bericht' een privébericht kunt sturen.
Het heeft helaas even geduurd, omdat er nog een oud (buitenlands) adres gekoppeld zat aan Marlies' account. Dankzij onze supportafdeling is het inmiddels opgelost. Marlies kan weer inloggen!

Reageer