beantwoord

Mijn NS account activeren

  • 19 september 2019
  • 9 reacties
  • 357 Bekeken

Beste ns , ik probeer met alle wikken en wegen mijn ns account te activeren , ik krijg de melding ns account activeren maar helaas werkt dit niet !
Ik heb gewacht , verwijderd en nogmaals geprobeerd maar geen account.
Graag een oplossing ?
icon

Beste antwoord door Rizana NS 20 september 2019, 10:17

Goedemorgen Meer33, en welkom bij de NS Community.

Jammer dat het inloggen niet lukt. Dit is iets waar onze klantenservice graag met je naar kijkt.
Het is op dit moment ontzettend druk op al onze kanalen. Je kunt wellicht het beste een privé bericht sturen op Facebook en daar je vraag stellen.

Als je al je gegevens mee stuurt, dan word je zo snel mogelijk geholpen. Mocht je nog algemene vragen hebben, dan denkt onze Community graag mee.
Bekijk origineel

9 reacties

Goedemorgen Meer33, en welkom bij de NS Community.

Jammer dat het inloggen niet lukt. Dit is iets waar onze klantenservice graag met je naar kijkt.
Het is op dit moment ontzettend druk op al onze kanalen. Je kunt wellicht het beste een privé bericht sturen op Facebook en daar je vraag stellen.

Als je al je gegevens mee stuurt, dan word je zo snel mogelijk geholpen. Mocht je nog algemene vragen hebben, dan denkt onze Community graag mee.

Beste ns , ik probeer sinds 3 weken mijn ns account te activeren.

Ik heb all 3 verschilende brifjes met activatie codes, maar op de moment dat ik de code gebruijk krijg ik de volgende fout melding:

 

“Er is iets fout gegaan

Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.”

 

Ik heb nu verschillende emails gebruikt en 2 keren met jullie via chat gesproken.  Ik was toen gevraagd om opniew een aacount maken na 24uur, maarde probleem is dezelfde gebleven, een nieuwe briefje gekregen en fout op de activatie moment.

 

 

Misschien heb ik al een acount gelinkt met de account van mijn zonnen, maar ik moet mijn eigen account hebben om te kunnen NS flex voor mijn zon activeren.!!

Dit lukt mijn niet en is nu erg frustrerend.

 

Aub hulp om hier een oplossing te vinden!!

Bedankt

 

Wat vervelend HBNS dat je nog steeds problemen ervaart bij het activeren van je Mijn NS. Ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen. Kun je me een privébericht sturen met je naam, adres, woonplaats en geboortedatum? Dan ga ik kijken wat ik kan doen. 

Hi Jouke,

Ik heb via privebericht mijn details gestuurd 5 dagen geleden. Heb jij zij gekregen?

Bedankt

Goedemiddag HBNS.

Elke moderator is gemiddeld 1x per week actief. Jouke NS helpt je in zijn eerstvolgende shift.

Ik heb inmiddels de case van HBNS in beheer en ga zo snel mogelijk een oplossing proberen te vinden. 

Ik heb inmiddels via een privéconversatie contact met HBNS en probeer een oplossing te vinden. 

De applicatie die we gebruiken om de boel te herstellen is helaas stuk. We werken aan een oplossing voor die storing, daarna kunnen we de case van HBNS ook verder oppakken. 

Inmiddels zit er schot in de zaak. Het account van HBNS is hersteld en zou moeten werken. 

Voor de meelezers: Soms komt het voor dat de koppeling tussen een account en de gegevens in ons systeem niet automatisch verloopt. Hierdoor blijft het account unvalidated.  Dit kunnen wij helaas zelf niet herstellen maar onze IT collega's kunnen dit wel. We pakken dit soort meldingen dan ook op en zorgen ervoor dat het bij de juiste mensen terecht komt. 

Reageer