beantwoord

Mijn NS account activeren

• 19 september 2019
  • 18 reacties
  • 644 Bekeken

Beste ns , ik probeer met alle wikken en wegen mijn ns account te activeren , ik krijg de melding ns account activeren maar helaas werkt dit niet !
Ik heb gewacht , verwijderd en nogmaals geprobeerd maar geen account.
Graag een oplossing ?
icon

Beste antwoord door Rizana NS 20 september 2019, 10:17

Goedemorgen Meer33, en welkom bij de NS Community.

Jammer dat het inloggen niet lukt. Dit is iets waar onze klantenservice graag met je naar kijkt.
Het is op dit moment ontzettend druk op al onze kanalen. Je kunt wellicht het beste een privé bericht sturen op Facebook en daar je vraag stellen.

Als je al je gegevens mee stuurt, dan word je zo snel mogelijk geholpen. Mocht je nog algemene vragen hebben, dan denkt onze Community graag mee.
Bekijk origineel

18 reacties

Inmiddels zit er schot in de zaak. Het account van HBNS is hersteld en zou moeten werken. 

Voor de meelezers: Soms komt het voor dat de koppeling tussen een account en de gegevens in ons systeem niet automatisch verloopt. Hierdoor blijft het account unvalidated.  Dit kunnen wij helaas zelf niet herstellen maar onze IT collega's kunnen dit wel. We pakken dit soort meldingen dan ook op en zorgen ervoor dat het bij de juiste mensen terecht komt. 

Hallo Tomatensoep, welkom op de NS Community. 

Fijn dat je in ieder geval aan je abonnement bent geholpen door mijn collega's. Ik zou je graag helpen, maar zit met dezelfde storing. Onze klantenservice kan hier verder ook niets aan doen. Het systeem waarmee wij werken doet niets. Als het hetzelfde is als bij HBNS, dan kan ik dat wel doorzetten. Als je wil dan mag je mij een privébericht sturen en dan kijk ik graag met je mee. Ik vind het ook vervelend dat het zo lang duurt voordat we weer alles met de accounts kunnen en hoop dat op korte termijn alles weer werkt. 

Beste NS,

Indetdaad naar 2 MANDEN kunt ik heindelijk in een account inloggen. 

Maar mijn probleem  lijkt  niet opgelost te zijn.

Ik heb het account nodig om een NS Flex abonemment voor mij  kind te koppen. Hij kan niet zelf doen omdat hij minderjarige is.

Nu met mij  account kunt ik het doen en heb het zo gedaan op 21.02 met startdatum van morgen 05.03. In het bevestiging mail was dat ik een mail zou krijgen met de informatie  dat het product klaar zal zijn voor ophalen.

Deze is nog niet gekomen en dus kunt mijn kind het voordeltarief  nog niet gebruiken. 

En dus ben ik voor de vorige 2 manden al aan extra te betalen omdat ik een product van NS niet kunt koppen. 

Ik vind mijzelf defraudeerd en ik zal een manier om deze te veel betaling  terug te krijgen willen.

Hoe kan ik de NS Flex op mijn kind kaart op mijn kind opladen?

Hoe kan ik een oficiele  klacht om het betaling verschil terug te vragen? 

Bedankt

Goedemorgen HBNS. Wanneer je een nieuw NS Flex abonnement besteld met een datum in de toekomst als ingangsdatum, dan zal het product ook pas op die ingangsdatum opgehaald kunnen worden bij een kaartautomaat. Dit heeft te maken met hoe een NS Flex abonnement werkt en dat het betreffende product dan ook niet op kaart gezet kan worden voordat het contract ingaat. Zodra jullie het NS Flex product kunnen ophalen wordt daar een e-mail over gestuurd met instructies. In jullie geval zou die dus op 5 maart moeten komen.

Het indienen van een klacht kan via al onze Klantenservicekanalen, zie hier de opties.

De applicatie die we gebruiken om de boel te herstellen is helaas stuk. We werken aan een oplossing voor die storing, daarna kunnen we de case van HBNS ook verder oppakken. 

Bedankt Stijn,

Ik heb inderdaad de mail vanmorgen op 1:30 gekregen.

Ik zal tenminste een dag ervoor goed vinden om het te krijgen.

Deze informatie kunt ook gestuurd in de bevestiging email worden.

Gr.

Ik heb inmiddels de case van HBNS in beheer en ga zo snel mogelijk een oplossing proberen te vinden. 

Bedankt voor het aanbod Maxime. Ik zou je net een PB sturen.

Maar voorafgaand daar aan nog een keer geprobeerd en weet niet of dat door jouw toedoen is of niet maar ik kreeg zonet ineens een activatiemail zodat ik mijn account kon bevestigen en verdere NAW-gegevens en dergelijke kon opgeven.

Ik heb nu dus een actief, functionerend MijnNS-account gelukkig!

Gelukkig, Tomatensoep.

Goedemorgen Meer33, en welkom bij de NS Community.

Jammer dat het inloggen niet lukt. Dit is iets waar onze klantenservice graag met je naar kijkt.
Het is op dit moment ontzettend druk op al onze kanalen. Je kunt wellicht het beste een privé bericht sturen op Facebook en daar je vraag stellen.

Als je al je gegevens mee stuurt, dan word je zo snel mogelijk geholpen. Mocht je nog algemene vragen hebben, dan denkt onze Community graag mee.

Hi Jouke,

Ik heb via privebericht mijn details gestuurd 5 dagen geleden. Heb jij zij gekregen?

Bedankt

Goedemiddag HBNS.

Elke moderator is gemiddeld 1x per week actief. Jouke NS helpt je in zijn eerstvolgende shift.

Ik heb inmiddels via een privéconversatie contact met HBNS en probeer een oplossing te vinden. 

Beste ns , ik probeer sinds 3 weken mijn ns account te activeren.

Ik heb all 3 verschilende brifjes met activatie codes, maar op de moment dat ik de code gebruijk krijg ik de volgende fout melding:

“Er is iets fout gegaan

Bij het opvragen van de gewenste informatie is iets fout gegaan. Een melding hiervan is opgeslagen, zodat de fout opgelost kan worden.”

Ik heb nu verschillende emails gebruikt en 2 keren met jullie via chat gesproken.  Ik was toen gevraagd om opniew een aacount maken na 24uur, maarde probleem is dezelfde gebleven, een nieuwe briefje gekregen en fout op de activatie moment.

Misschien heb ik al een acount gelinkt met de account van mijn zonnen, maar ik moet mijn eigen account hebben om te kunnen NS flex voor mijn zon activeren.!!

Dit lukt mijn niet en is nu erg frustrerend.

Aub hulp om hier een oplossing te vinden!!

Bedankt

Wat vervelend HBNS dat je nog steeds problemen ervaart bij het activeren van je Mijn NS. Ik ga kijken wat ik voor je kan betekenen. Kun je me een privébericht sturen met je naam, adres, woonplaats en geboortedatum? Dan ga ik kijken wat ik kan doen. 

Dag NS,

Kan iemand ook naar de activatie van mijn MijnNS-account kijken? Sinds donderdag heb ik dat probleem (en blijkbaar anderen eerder al).

Ik blijf steken op de volgende URL: https://login.ns.nl/personal/email-not-verified

Bij de klantenservice werd al aangegeven dat het een bekende bug is.

Nou heb ik via een omweg, zoals gesuggereerd door de klantenservice, wel een abonnement kunnen aanvragen (laten omzetten), waarvoor dank.

Maar de activatie van mijn MijnNS-account is dus nog niet in orde. En ik heb vandaag bij wijze van test een tweede MijnNS-account aangemaakt met een ander e-mailadres en een ander wachtwoord. Maar daar krijg ik hetzelfde bericht.

Bij beide accounts ontvangen ik geen e-mail en ik heb niks geblokkeerd, ook komt er niks in de map met spam bijvoorbeeld. Ik blijf dus steken bij de genoemde URL met een melding over het niet kunnen versturen van een mail.

Graag zou ik ook een oplossing zien om mijn eerst aangemaakte account te activeren zodat ik binnenkort bijvoorbeeld ook facturen in kan zien i.v.m. een NS Flex abonnement.

Alvast bedankt!

Ik vind het toch wel zeer bijzonder dat men bijna een maand bezig is om iemands account te herstellen.

Zijn toch zeer aparte systemen bij NS blijkbaar.

Reputatie 4

Sinds donderdag heb ik dat probleem (en blijkbaar anderen eerder al).

die storing duurt al weken inderdaad. Klantenservice zegt niets te kunnen doen (what else is new)

Reageer