beantwoord

Mijn NS account activeren

  • 19 september 2019
  • 1 reactie
  • 153 Bekeken

Beste ns , ik probeer met alle wikken en wegen mijn ns account te activeren , ik krijg de melding ns account activeren maar helaas werkt dit niet !
Ik heb gewacht , verwijderd en nogmaals geprobeerd maar geen account.
Graag een oplossing ?
icon

Beste antwoord door Rizana NS 20 september 2019, 10:17

Goedemorgen Meer33, en welkom bij de NS Community.

Jammer dat het inloggen niet lukt. Dit is iets waar onze klantenservice graag met je naar kijkt.
Het is op dit moment ontzettend druk op al onze kanalen. Je kunt wellicht het beste een privé bericht sturen op Facebook en daar je vraag stellen.

Als je al je gegevens mee stuurt, dan word je zo snel mogelijk geholpen. Mocht je nog algemene vragen hebben, dan denkt onze Community graag mee.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen Meer33, en welkom bij de NS Community.

Jammer dat het inloggen niet lukt. Dit is iets waar onze klantenservice graag met je naar kijkt.
Het is op dit moment ontzettend druk op al onze kanalen. Je kunt wellicht het beste een privé bericht sturen op Facebook en daar je vraag stellen.

Als je al je gegevens mee stuurt, dan word je zo snel mogelijk geholpen. Mocht je nog algemene vragen hebben, dan denkt onze Community graag mee.

Reageer