beantwoord

Mijn NS account activeren lukt niet

bijna 14 dagen ben ik bezig mijnNS te starten
als ik wil inloggen staat er U moet eerst activeren dat doe ik
maar kom ik weer bij het inlogschema en probeer in te loggen dan staat deze medeling er weer!! enz enz
bij 100 keer geprobeerd intussen! echt klantvriendelijk is dit niet!
icon

Beste antwoord door Brian NS 9 juli 2014, 14:53

Hallo kopman2014,

Welkom op het NS serviceforum. Ik kan me je frustratie voorstellen, als het al 2 week niet lukt om je Mijn NS account te activeren. Normaal gesproken zou het niet zo lang moeten duren. Kan het misschien zijn dat je al eerder een account hebt aangemaakt op een ander emailadres? Ik zou het in ieder geval graag even uitzoeken, kan je in een privebericht je gegevens + emailadres sturen? Dan ga ik kijken waarom het activeren niet lukt.

Ps. Ik heb je vraag even verplaatst naar het topic 'overige producten'.
Bekijk origineel

11 reacties

Hallo kopman2014,

Welkom op het NS serviceforum. Ik kan me je frustratie voorstellen, als het al 2 week niet lukt om je Mijn NS account te activeren. Normaal gesproken zou het niet zo lang moeten duren. Kan het misschien zijn dat je al eerder een account hebt aangemaakt op een ander emailadres? Ik zou het in ieder geval graag even uitzoeken, kan je in een privebericht je gegevens + emailadres sturen? Dan ga ik kijken waarom het activeren niet lukt.

Ps. Ik heb je vraag even verplaatst naar het topic 'overige producten'.
bijna 14 dagen ben ik bezig mijnNS te starten
als ik wil inloggen staat er U moet eerst activeren dat doe ik
maar kom ik weer bij het inlogschema en probeer in te loggen dan staat deze medeling er weer!! enz enz
bij 100 keer geprobeerd intussen! echt klantvriendelijk is dit niet!
ik ben ook al enkele weken bezig om in te loggen bij mijn NS en ervaar precies dezelfde problemen als kopman 2014.
Graag hulp!
Je mag mij wel een privebericht sturen met je NAW gegevens, geboortedatum en emailadres. Dan ga ik kijken wat het probleem is.
Waarschijnlijk sta je cookies niet toe.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb in mei voor het eerst een account aangemaakt en 3 keer met de klantenservice gesproken. Na activeren via de mail krijg ik de melding dat er al een account bestaat op mijn email en na inloggen blijf ik de melding krijgen dat mijn account niet geactiveerd is. Ook bij een nieuw wachtwoord aanvragen kom ik in dezelfde loop terecht.
nu heb ik een aantal keer het advies gekregen even te wachten.
2 keer is mijn account verwijderd zodat ik hem opnieuw aan kon maken (na een dag wachten)
en de laatste keer kon men mij niet helpen

Is er inmiddels wel een oplossing?
Hier hetzelfde probleem, een account aangemaakt en geactiveerd maar blijf de melding krijgen dat ik mijn account nog niet geactiveerd heb. Vervolgens een nieuwe account aangemaakt met een nieuw emailadres maar ook hier hetzelfde probleem. Aanstaande maandag begin ik met reizen en mijn overzichten van mijn account zijn de basis voor mijn reiskostenvergoeding. Kan dit op korte termijn in orde worden gemaakt?
Je mag mij een privebericht sturen met je NAW gegevens, geboortedatum en emailadres. Vervolgens kijk ik graag of we het samen op kunnen lossen.
Super opgelost! Complimenten 😃
Bij mij is het nog steeds niet opgelost....
Ik had het er bij laten zitten omdat ik gelukkig gebruik kan maken van een veel betere/ overzichtelijkere site van mijnov.nl

Maar nu is de NS niet in staat om bij een jaartrajectabbonement op een zelfde wijze te werken. Nu ontvang ik achteraf aparte facturen wanneer ik buiten mijn traject reis. En deze kan ik niet controleren/ inzien of declareren, omdat ik de afgelopen 9 maanden geen NS account aan kan maken!!!!!!!!!!!!!!
Hier hetzelfde probleem mijn ns account activeren lukt ook niet , dit is cruciaal voor mij werk .
Meerdere keren geprobeerd en gewacht maar krijg ook de melding eerst activeren , en de link bij mij doet het gewoon niet .
Heel erg frustrerend dit .
Graag een oplossing ?

Reageer