beantwoord

Mijn NS account activeren lukt niet

Ik heb gisteren een account aangemaakt voor Mijn NS, maar het activeren van het account lukt niet. Als ik op de activeringslink klik staat er: 'Er is een fout opgetreden. Probeer het nogmaals of neem contact op met NS...' Ik weet nu niet hoe ik dit kan verhelpen.

icon

Beste antwoord door Sascha NS 4 mei 2021, 17:03

Goedemiddag TimoC04. Welkom bij de NS Community.

Helaas is het activeren van nieuwe Mijn NS-accounts tijdelijk niet mogelijk door een verstoring. Zou je het later deze week nogmaals willen proberen? Excuses voor het ongemak.

Bekijk origineel

6 reacties

Helaas is het activeren van nieuwe Mijn NS-accounts tijdelijk niet mogelijk door een verstoring. Zou je het later deze week nogmaals willen proberen? Excuses voor het ongemak.

Ik zal het later deze week nog een keer proberen. Bedankt voor het snelle antwoord.

Geld dit ook voor bestaande accounts ?

Wilde gisteren mijn email adres wijzigen en sinds de wijziging krijg ik dezelfde foutmedingen.

Hoi WakaManG, welkom op onze NS Community,

Vervelend dat dit niet lukt! Nu ook nog niet? Is er toevallig al een ander account met hetzelfde e-mailadres (die iemand anders wellicht gebruikt)? Er kan maar 1 account aangemaakt worden per e-mailadres.

Hoi WakaManG, welkom op onze NS Community,

Vervelend dat dit niet lukt! Nu ook nog niet? Is er toevallig al een ander account met hetzelfde e-mailadres (die iemand anders wellicht gebruikt)? Er kan maar 1 account aangemaakt worden per e-mailadres.

nee, nog steeds.

misschien zijn beide email adressen actief op het account ?

bij elke inlogpoging krijg ik deze melding na de activatie link 

@WaKaManG Stuur je mij even een privébericht met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres? Dan kijk ik het snel voor je na.

Reageer