beantwoord

Mijn NS account verwijderen

  • 24 juni 2020
  • 5 reacties
  • 599 Bekeken

Hallo,

Ik zou mijn NS account graag verwijderen zodat ik een nieuwe aan kan maken. Is hier een oplossing voor?

icon

Beste antwoord door Laura NS 29 juni 2020, 11:03

Ik heb inmiddels van Koen1235 vernomen dat het is opgelost na contact met onze klantenservice.

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Koen1235! Mag ik vragen wat de reden is dat je dit wil doen? En wil je dan een account aanmaken met hetzelfde e-mailadres of een andere? Er is hier namelijk intern het e.e.a. gewijzigd, waardoor het best lang kan duren voordat je een nieuw account kan aanmaken. Vandaar dat ik graag eerst naar andere oplossingen zoek als dat mogelijk is.

Mijn geboortedatum is onjuist. Kan deze niet wijzigen. Of is het mogelijk dat jullie dit voor mij kunnen doen?

Dat kan ik wel voor je doen. Stuur je mij een privébericht met je NAW-gegevens, geboortedatum en e-mailadres?

Ik heb inmiddels van Koen1235 vernomen dat het is opgelost na contact met onze klantenservice.

Hallo NS.

Waarom is er in het "mijn ns account" geen optie om je account te verwijderen?

Er wordt zo ongelooflijk moeilijk over gedaan. Ik kan met een paar minuten een account aanmaken, maar verwijderen wordt een heel ander verhaal.

 

Ik wil mijn gegevens, en dus mijn account verwijderd hebben.

Hier heb ik al eens contact over gehad met klantenservice (want alleen klantenservive kan het account verwijderen). Maar 1 maand later zie ik dat mijn accoubt nogsteeds bestaat.

Ik blijf steeds een factuuroverzicht ontvangenz van iets dat ik niet meer heb, geen gebruik meer van maak, en ook niet meer ga gebruiken.

Ik wil mijn gegevens zsm verwijderd hebben!

Ik zie hier zeer graag een reactie op tegemoet

Reageer