beantwoord

mijn ns account werkt niet krijg steeds storing

• 8 december 2017
  • 17 reacties
  • 1001 Bekeken

Heb gisteren/vandaag login aangemaakt, dat ging niet zonder problemen.
Nu ik eindelijk mijn account heb en wil inloggen krijg ik steeds, dat er een storing is.
Een goed begin het halve werk, gaat hier helaas niet op.
icon

Beste antwoord door Thom 8 december 2017, 17:36

U heeft inderdaad een beetje pech, want het rommelt wat de laatste tijd. Er zit niet veel anders op te wachten tot het weer goed werkt of goed blijft werken.
Bekijk origineel

17 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U heeft inderdaad een beetje pech, want het rommelt wat de laatste tijd. Er zit niet veel anders op te wachten tot het weer goed werkt of goed blijft werken.
Badge +3
Na het aanmaken van een account krijg je een e-mail als bevestiging.

Daar staat een link in om je account te activeren. Heb je dat al gedaan?
Het klopt wat Thom schrijft. Er zijn helaas wat storingen binnen Mijn NS geweest, zo ook momenteel. Ik adviseer je om het later in het weekend opnieuw te proberen.
een beetje pech is wel een understatement.
ik ben nu al met al reeds 4 dagen bezig om mijn account aan te maken en te openen.
op mijn tablet kon ik de eerste 4 cijfers van mijn OV in tikken.
Vanmorgen moest ik voor de 2e keer de activeringscode van de brief ingeven.

Vraag: kan ik eerdere treinreizen terugzien als ik het geluk heb mijn kaart te koppelen?

mvrgr
ja hoor alles gedaan.
Vraag: kan ik eerdere treinreizen terugzien als ik het geluk heb mijn kaart te koppelen?Ja, dat kan 🙂 Nadat je de kaart hebt gekoppeld kun je de reishistorie tot 18 maanden terug inzien.

Is het zo onderhand al gelukt trouwens?
Nee nog steeds dezelfde melding. Vroeg weer om activatie. Moedeloos gedoe
Badge +3
Soms helpt het om het nummer van je ov-chipkaart in één geheel (3528××××¥¥¥¥××××) te kopiëren naar het invulveld. Gebruik in ieder geval geen spaties.
Klopt, maar zover kom ik niet
we zijn nu meer dan een week verder. Ik log nu voor de 3e keer in deze week.
elke keer zegt systeem dat er een technisch probleem is.
hoeveel vertrouwen moet ik nog hebben?
Erg vreemd. Er is geen storing meer gaande. Ik los het graag voor je op, Louis2016. Als je mij een privébericht wilt sturen met je postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en e-mailadres dan hoop ik er gelijk mee aan de slag te kunnen. Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken.
Storing al de hele avond.... Zelfs een abbo afsluiten lukt niet... Dan maar zwart rijden he, want ook op 't station is een abbo niet meer te koop
Ik heb niets ontvangen van Louis2016. Hopelijk is het probleem opgelost.
als dit bericht door anderen te lezen is, dan graag verwijderen.
Je mag deze gegevens via een privébericht naar mij sturen, Louis2016.
Ik heb een privébericht ontvangen van Louis2016, maar het contact verloopt niet erg soepel.
Ik heb helaas al bijna 3 weken niets meer vernomen van Louist2016. Ik had haar instructies gegeven over haar Mijn NS account. Hopelijk is haar probleem opgelost.

Reageer