beantwoord

mijn ns activeren ivm rekeningoverzicht/declareren

• 7 November 2016
  • 8 reacties
  • 685 Bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Even een vraagje:

Om een reis op 29 /10 te kunnen declareren heb ik een bewijsje nodig. Nu heb ik een ns account voor ovfiets, en een ovchip voordeelurenkaart waaraan mijn emailadres is gekoppeld en een account voor dit forum. Ik dacht ook dat ik een 'mijn ns' had. Maar nu ik een daaraan gekoppeld emailadres niet kan vinden probeer ik me opnieuw te registreren, ik ben er al uren mee bezig en er vorige keer ook lang mee bezig geweest. Mijn telefoon en computer zijn niet helemaal geüpdate maar ik was zover dat ik mijn kaartnummer kon invullen. Maar iedere keer als ik de 4 cijfers heb ingevuld verdwijnt het ingevulde weer. Nu probeer ik het op mijn ipad, die doet wel alles, maar daar kom ik in een cirkel: ik klik op poppetje- lees inloggen of registreren, ik klik op inloggen ( ik had alle gegevens al op de andere computer ingevuld) vervolgens lees ik: we hebben email gestuurd met link om uw account te activeren, maar daar lees ik 'mislukt' link is maar eenmalig te gebruiken. Met bellen word ik niet doorgeschakeld omdat ik in een menu kom en m'n telefoon kan dat niet. (te oud maar wel mooi :-)

Ik vraag me af of ik sowieso wel mijn reisgeschiedenis kan zien vanaf die 29/10. Ik heb op deze manier ook al geld verloren omdat ik vergeten was uit te checken en geen papieren kaartje had.

Dus hoe kom ik aan een bewijsje van betaling en hoe kom ik aan een 'mijn ns account. Ik weet wel dat ik er ooit een heb gehad. De ns heeft al mijn gegevens want ik ontvang alle aanbiedingen via post en email

Bedankt voor het lezen! Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen want ik ben het spoor bijster 😛
icon

Beste antwoord door Annewil NS 15 November 2016, 21:47

Dit wordt verder opgelost in privéberichten met Treintje66 🙂 Haar account moest verwijderd worden en ze heeft inmiddels een nieuw account aangevraagd.
Bekijk origineel

8 reacties

Hallo Treintje66, welkom op het NS Serviceforum!

Ik begrijp uit je verhaal dat het niet lukt om in te loggen in je MijnNS-account of een nieuw account aan te maken. Ik zou graag even voor je na willen kijken hoe het zit. Of je een account hebt en zo ja met welk e-mailadres. Wil je mij een privébericht sturen met je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en e-mailadres? Dan ga ik het even voor je nakijken. Verder kan ik je geruststellen want je reisgegevens kun je met terugwerkende kracht inzien na het koppelen van je OV-chipkaart 🙂. Ik zie je privébericht tegemoet!
Reputatie 1
Oh dankjewel super ik ga hetbgelijk doen?
Reputatie 1
gelijk doen! 🙂 Geweldig nieuws ook dat ik het met terugwerkende kracht kan inzien !
Reputatie 1
Jeetje het is al 3 dagen geleden en ik heb nog geen antwoord gehad op m'n priveberichtje...misschien is er iets tussen gekomen? Ik zou heeel dankbaar zijn als iemand me verder kan helpen!
Hallo Treintje66, niet alle moderators zijn iedere dag actief op het forum. Hierdoor kan het soms iets langer duren voordat je reactie ontvangt. Ik wil je dus nog even vragen geduld te hebben, Annewil zal je bericht z.s.m. beantwoorden.
Reputatie 1
OK dankjewel... Is goed
Dit wordt verder opgelost in privéberichten met Treintje66 🙂 Haar account moest verwijderd worden en ze heeft inmiddels een nieuw account aangevraagd.
Reputatie 1
Klopt, ik heb een nieuwe account nu, alles verloopt naar wens!

Reageer