beantwoord

mijn NS doet het al 2 maanden niet meer

• 23 januari 2020
  • 6 reacties
  • 135 Bekeken

Reputatie 1

NS zegt dat ik moet wachten, maar nu het al 2 maanden duurt geloof ik niet meer in ze. Iemand een idee hoe we de NSers iets harder kunnen laten lopen?

icon

Beste antwoord door bahnrider 24 januari 2020, 00:35

Hm, blijkbaar probeer je het enkel op die smartofono? Nu is die site er geregeld uit-een dag of wat terug nog bijna 3 dagen aan een stuk, maar zelf moest ik toevallig in die tijd ook geregeld kijken en omzetten en het is me via laptop+wifi steeds gelukt, al was het dan soms niet meteen raak. Probeer eerst eens op een ander medium van de wonderen der hedendaagsetechniek en dan eens de instellingen van die door velen zo gekoesterde sm.f. Maar het is+blijft waar-NS en de moderne media is een zeer slecht huwelijk. Voor meer gericht advies van deskundige techneuten zal het ook handig zijn wat meer over je beschikbare middelen te zeggen en instellingen e.d.

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1

Blijkbaar kunnen ze ook niet spellen..

Badge +3

Touché… momenemenentje graag voor de lach van de dag :rofl:

Neemt niet weg dat jij een probleem hebt dat gewoon (na 2 maanden?) nog niet opgelost is.

Reputatie 5

Hm, blijkbaar probeer je het enkel op die smartofono? Nu is die site er geregeld uit-een dag of wat terug nog bijna 3 dagen aan een stuk, maar zelf moest ik toevallig in die tijd ook geregeld kijken en omzetten en het is me via laptop+wifi steeds gelukt, al was het dan soms niet meteen raak. Probeer eerst eens op een ander medium van de wonderen der hedendaagsetechniek en dan eens de instellingen van die door velen zo gekoesterde sm.f. Maar het is+blijft waar-NS en de moderne media is een zeer slecht huwelijk. Voor meer gericht advies van deskundige techneuten zal het ook handig zijn wat meer over je beschikbare middelen te zeggen en instellingen e.d.

Badge +3

Bijvoorbeeld Google/Chrome (standaard op Android apparaten) dat niet werkt met een datum kiezen.

Ze (Google) zijn op de hoogte maar het probleem speelt eigenlijk ALLEEN op de site van de NS volgens velen…

Gebruik een andere browser is het advies dan.. Gossie dat werkt! :cry:

Jammer dat je er al een poos niet in komt. Wil je het inderdaad eens op een pc proberen?

Ik ben benieuwd of dat werkt.

Reputatie 1

Ha wat grappig. In Chrome op mijn computer werkt het wel. Thanks allen voor jullie reactie.

Reageer