beantwoord

Mijn NS doet het niet

  • 6 november 2015
  • 2 reacties
  • 90 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Hoi,

Ik moet vandaag mijn reisdeclaraties doen, maar kan http://www.ns.nl/selfservice niet bereiken. Kan dit snel opgelost worden?

Mvg,
Jari
icon

Beste antwoord door Sivan NS 6 november 2015, 11:58

De databaseproblemen zijn voorbij en alle applicaties zijn weer beschikbaar. Er is extra monitoring ingesteld om alles de komende uren in de gaten te houden.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Jari.

Vervelend dat je de pagina niet kunt bereiken. Vanwege database problemen worden applicaties als Mijn NS en Zakelijk tijdelijk dichtgezet. We hebben dit met hoge prioriteit aangemeld bij KPN.

Excuses voor het ongemak.
De databaseproblemen zijn voorbij en alle applicaties zijn weer beschikbaar. Er is extra monitoring ingesteld om alles de komende uren in de gaten te houden.

Reageer