beantwoord

Mijn NS doet het niet

  • 14 December 2018
  • 28 reacties
  • 671 Bekeken

Reputatie 2
Ik prober in te loggen onder Firefox, Chrome and Internet Explorer in Mijn NS. Maar ik krijg een foutmelding. Deze situatie doet zich al een paar maanden voor. De enige manier om toegang te krijgen tot Mijn NS is via met mijn mobiele telefoon, met dat kleine schermpje.
icon

Beste antwoord door Stijn NS 25 February 2019, 16:27

Bekijk origineel

28 reacties

Dat is vreemd, jellek! Heb je hier al contact over opgenomen met onze Klantenservice? Zij kunnen dan in ieder geval kijken of er misschien iets mis is en dat mogelijk zelfs oplossen. Contact met onze Klantenservice gaat het snelst via 030-7515155, maar je kan ook een berichtje sturen via Twitter of Facebook.
Reputatie 2
Ik heb net een DM via Twittter verstuurd. Hopelijk krijk ik snel een reactie.
Reputatie 2
Het is nu kwart over 10. Ik heb nog geen reactive via Twitter Mogen ontvangen. Dit lijkt een dead-end.
Jellek
Reputatie 7
Badge +3
ik krijg een foutmelding
Wellicht handig om de foutmelding ook te vermelden? Dan kan er gericht naar een antwoord gezocht worden.
Reputatie 2

Reputatie 7
Badge +3
Hmm vreemd. Je lijkt op dat moment wel ingelogd, aangezien je naam rechtsboven verschijnt.
Als je vervolgens gewoon verder klikt binnen de NS-site (bijvoorbeeld via het menu opnieuw naar Mijn NS gaan), gaat het dan wel goed?
Reputatie 2
Nee, dat lukt niet. Ik zie bijv. geen overzicht van mijn declaraties.
Hoi jellek,

I.v.m. de storing van gisteren was het op Twitter wat drukker dan normaal. Als je meteen in één keer geholpen wilt worden kun je het beste bellen met onze klantenservice. Word je inmiddels geholpen via je Twitter DM?
Reputatie 2
Dag,
Ik heb zojuist via Twitter DM mijn foutmelding doorgestuurd. Dit is dezelfde foutmelding die ik hierboven zie. Is daar niets mee gedaan? Jellek
Als het goed is heb je dan wel een reactie gehad, jellek. Mag ik vragen of je probleem is opgelost?
Reputatie 2
Er is niets opgelost. Mijn NS account is via Twitter DM 24 uur off-line gezet. Daarna deze account weer geactiveerd en het resultaat was hetzelfde. Zie hierboven. Wel gemeld via Twitter DM, maar geen verdure actie van die kant.
Vreemd, dat dit het niet heeft opgelost! Zou je mij een privébericht willen sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres? Dan zal ik eens kijken of ik iets anders kan vinden waar het aan kan liggen.
Update: Ik ben nog bezig om het probleem op te laten lossen.
Update: Ik heb vorige week contact opgenomen met onze IT-afdeling om dit probleem dieper te laten bekijken, gezien ik mijn opties heb uitgeput. Momenteel ben ik in afwachting van een reactie van hen.
Update: Ik heb helaas nog niets vernomen van onze IT-afdeling en heb een verzoek gestuurd om een status update.
Update: Ook deze week heb ik nog geen nieuws te vermelden.
Update: Ik heb een reactie gekregen met een suggestie die jellek mogelijk verder had kunnen helpen. Helaas mocht dit niet baten, dus ben ik momenteel de andere suggestie aan het uitvoeren.
Update: Ik ben nog bezig om de tweede suggestie te bewerkstelligen. Later deze week zal blijken of dit wel werkt.
Ook ik kan niet inloggen, en wil een abonnement aanschaffen voor mijn werk! De klantenservice zei dat ik het later maar weer moest proberen en het is nu 23.15 u.... -_-

We hebben gisteren helaas een storing gehad in de systemen van het Mijn NS account, Hoogstwaarschijnlijk is dat de reden waarom jij deze foutmelding hebt gekregen Danielle-D. Mocht je later deze week nog steeds problemen hebben met je account, kun je het beste opnieuw contact op nemen met onze Klantenservice.
Update: Helaas mocht de tweede gegeven suggestie ook niet baten. Ik heb de resultaten van de suggesties doorgestuurd naar onze IT-afdeling, zodat zij naar een andere oplossing kunnen zoeken.
Stijn: wordt er wel gewerkt aan de inlog-problemen van de site? Ik krijg ook nog steeds dezelfde foutmelding.
Badge +3
Dat onegini probleem zit wel diep dan... Daar al eens gëinformeerd beste IT-mensen van NS, of moderators?

Ikzelf geen problemen, maar kan me er iets bij voorstellen. Je krijgt dan verzoeken van klantenservice om je cookies en browserhistorie (cache) te wissen, of andere browser of apparaat te gebruiken en zo.

Maar dat doet dus niets zinnigs. Hou dus niet te lang vol dat het wel aan de klant zal liggen of tijdelijk is!
Precies dat Robert!!! Bizar ook dat zo’n groot bedrijf dit nog niet professioneel heeft opgelost 😕
Binnen Mijn NS zijn er meerdere processen die op dit moment niet goed gaan. Dat effect is het grootst binnen NS Flex, zij kunnen namelijk geen facturen inzien of het gebruikte bedrag, maar ook voor andere Mijn NS account zie ik hier en daar meldingen voorbij komen. Ik ga dit in elk geval ook communiceren, Danielle-D. Voor een persoonlijke afhandeling wil ik je graag activeren om contact te zoeken met onze Klantenservice, de Live Chat of Sociale Media zijn de beste opties.

Reageer